آیت‌الله موحدی‌کرمانی: قوه قضائیه با آشوبگران خیابان پاسداران به شدت برخورد کند

آیت‌الله موحدی‌کرمانی: قوه قضائیه با آشوبگران خیابان پاسداران به شدت برخورد کند
جمعه 4 اسفند 1396 - 13:58

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت:قوه قضائیه با آشوبگران خیابان پاسداران تهران به شدت برخورد کند.

العالم _ ایران / سیاسی

آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی خطیب نمازجمعه تهران در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تهران با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج گفت: این حادثه قلوب همه را از اندوه لبریز کرد.

وی با بیان اینکه خانواده‌های حادثه دیدگان هواپیمای آسمان اعلام کرده اند، راضی به ادامه عملیات جسجوی اجساد نیستتند، ادامه داد: این مایه مباهات است که خانواده‌های حادثه‌دیدگان این موضوع را اعلام کرده‌اند و گفته‌اند مبادا جان کسی به خطر بیفتد. مرحبا به این ایثار؛ چه مردم خوبی داریم. خدا به مسئولین توفیق دهد که به این مردم خدمت کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ضمن محکوم کردن  اغتشاشات رخ داده در خیابان پاسداران تهران، افزود: از اقدام سنجیده و عاقلانه نیروی انتظامی در برخورد با آشوبگران نیز تقدیر می‌شود. نیروی انتظامی مدبرانه به این اغتشاش خاتمه داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه از دستگاه قضا می‌خواهیم که با این جنایتکاران که مرتکب قتل شده و به خانه‌ها، مغازه‌ها و ماشین‌های مردم متعرض شده‌اند، با شدت و قاطعیت رفتار کند، اضافه کرد مسئله امنیت، مسئله‌ای نیست که به این سادگی‌ها بتوان از کنار آن عبور کرد.ان شاالله مردم شاهد مجازات قاطعانه این حریم شکنان خواهند بود.

آیت‌الله موحدی کرمانی ضمن تشکر از نیروهای امدادی، سپاه، ارتش و دولت برای خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اظهار داشت: شنیده‌ام  برای مردم زلزله زده مشکلاتی بر اثر بارش باران پیش آمده و امیدواریم با افزایش بودجه بتوانند مسکنی برای خود تهیه کنند.

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی، یکی از مصادیق کلمه طیبه است که ریشه در اعماق زمین دارد و شاخه‌هایش به آسمان رفته و مرتب میوه می‌دهد، گفت:آمریکا، صهیونیست‌ها و عربستان در فکر ایجاد اجتماع منطقه‌ای و بین‌المللی علیه ایران هستند؛ غافل از اینکه ایران حامل نور خداست که خاموش شدنی نیست. ای آمریکا، خودت و عیادی‌ات عصبانی شوید و از این عصبانیت بمیرید.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران همچنین با بیان اینکه پیامبران مردم را با خدا آشنا کردند؛ این بالاترین نعمت است؛ نعمتی بالاتر از این قابل تصور نیست، ادامه داد:  اولین سخن در دین، شناخت خدا و معرفت به خداست و باید خطوط قرمزی که خدا تعیین کرده رعایت شود. امر به معروف، حفظ حدود و خطوط قرمز الهی است.

موحدی کرمانی ادامه داد: نمی توانیم مرز شکنی کنیم و باید خطوط قرمز را رعایت کنیم. سخن گفتن ما خط قرمز دارد. سخن ما نباید همراه با افترا و غیبت و استهزا باشد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها