تازه ترین تحولات جبهه یمن / هلاکت 18 مزدور سعودی در مأرب

تازه ترین تحولات جبهه یمن / هلاکت 18 مزدور سعودی در مأرب
جمعه 4 اسفند 1396 - 17:13

خبرنگار العالم در یمن گزارش داد؛ عملیات مشترک ضد ساختمان ستاد فرماندهی نیروهای مهاجم امارات در مأرب با استفاده از پهباد و موشک های بالستیک صورت گرفته است.

العالم - یمن

یک منبع ارتش یمن گفت که 18 مزدور در عملیات ارتش و کمیته های مردمی به مواضع مزدوران آل سعود در منطقه المخدره در صرواح در مأرب کشته، دهها نفر زخمی، موقعیت استراتژیک تبه صیاد، تبه  سمران و بحره در منطقه المخدره پاکسازی، شماری مزدور اسیر، مقادیری سلاح آنان به غمینت اخذ و خودروهای جنگی شان منهدم شد. 

یک منبع ارتش یمن گفت که توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمع مزدوران آل سعود را در جبهه های صبرین و المهاشمه در بخش خب و الشعف در هم کوبید و تلفاتی به آنان وارد ساخت.

یک منبع ارتش یمن گفت که نیروهای این ارتش و کمیته های مردمی یک خودروی جنگی مزدوران آل سعود را در منطقه الخلیفین در بخش خب و الشعف در الجوف منهدم کردند که سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

 یک زره پوش جنگی مزدوران آل سعود با موشک هدایت شونده نیز در ساحل غربی منهدم شد

ارتش و کمیته های مردمی یمن با آزادسازی تبه الحمام، تبه الخضراء در بخش القبیطه در استان لحج و روستای وتباب الکریفات و الحصن در ابعر در بخش مقبنه در استان تعز، شماری از مزدوران آل سعود را کشته و زخمی نموده و خساراتی به خودروهای آنان وارد ساختند.

یک منبع ارتش سوریه گفت که تجمع سربازان سعودی در پایگاه نهوقه در نجران با موشک هدایت شونده و موشک های "آر پی جی" هدف واقع شد و در آتش سوخت.

پربیننده ترین خبرها