آیا پیکر 35 قربانی سانحه هوایی یاسوج کشف شده است؟

آیا پیکر 35 قربانی سانحه هوایی یاسوج کشف شده است؟
يکشنبه 6 اسفند 1396 - 11:40

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در واکنش به خبر کشف و تحویل پیکرهای 35 نفر از قربانیان سانحه هوایی تهران ـ یاسوج گفت: چطور امکان دارد در حادثه‌ای که جسد سالمی باقی نمانده و همه متلاشی شده‌اند، پیکر ۳۵ نفر از قربانیان تحویل این سازمان شده باشد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

احمد شجاعی که در حاشیه نشست رؤسای پزشکی قانونی کشورهای منطقه خاورمیانه در سالن همایش دانشگاه الزهرا(س) تهران در جمع خبرنگاران سخن می گفت، خاطرنشان کرد که به محض حادثه دلخراش سقوط هواپیمای تهران ــ یاسوج، از خانواده‌های مسافران این هواپیما درخواست شد به پزشکی قانونی مراجعه کنند و از آنان نمونه ژنتیکی اخذ و نمونه‌ها در بانک اطلاعات ژنتیکی نگهداری شد.

معاون رییس قوه‌قضاییه اظهار تاسف کرده که اجساد قربانیان هواپیمای تهران ــ یاسوج سالم نمانده اند، قطعات یافت شده پیکرها باید شناسایی و تجمیع شوند و در پایان کار تطبیق نمونه‌ها با اطلاعات ژنتیکی خانواده ها انجام شود.

 شجاعی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود پیکر 35 نفر از قربانیان به پزشکی قانونی تحویل داده شده خاطرنشان کرد، چطور امکان دارد در حادثه‌ای که جسد سالمی باقی نمانده و همه متلاشی شده‌اند، پیکر 35 قربانی این حادثه به پزشکی قانونی تحویل شده باشد؟!

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفته است که فعلاً فقط قطعات تعدادی از پیکرها را به ما تحویل داده‌اند که این قطعات شناسایی شده و هویتشان مشخص است، اما باید قطعات اجساد تجمیع شوند و بعد آن‌ها را تحویل دهیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها