گَرد ناامیدی بر ستاد شفیق نشسته است

گَرد ناامیدی بر ستاد شفیق نشسته است
سه شنبه 30 خرداد 1391 - 05:49

در پي انتشار خبرهاي پيشتازي محمد مرسي در دور دوم انتخابات رياست جمهوري مصر، فضايي از ياس و نااميدي و ناراحتي بر ستاد تبليغاتي احمد شفيق سايه افكند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم، روزنامه الاهرام چاپ مصر نوشت بعد از انتشار خبرهايي درباره اينكه محمد مرسي نامزد گروه اخوان المسلمين در دور دوم انتخابات رياست جمهوري مصر از رقيب خود احمد شفيق پيشي گرفته، نگراني و ياس و نااميدي و سكوت ستاد تبليغاتي احمد شفيق را فرا گرفت.

با ادامه عزيمت صدها نفر به ميدان التحرير قاهره و اعلام محمد مرسي به عنوان رئيس جمهور از سوي گروه اخوان المسلمين، احمد سرحان سخنگوي رسانه‌اي ستاد انتخاباتي احمد شفيق آخرين نخست وزير دوران «حسني مبارك» رئيس جمهور مخلوع مصر، در كنفرانس خبري اعلام كرد ستاد تبليغاتي احمد شفيق براساس زمان قانوني و بعد از شمارش آرا و اعلام نتايج، شكايت خود را به كميته عالي انتخابات رياست جمهوري ارائه خواهد كرد، سرحان افزود علائم اوليه بدون شك ثابت مي كند كه شفيق در انتخابات پيشتاز است.

با وجود اينكه آنها در اين كنفرانس پيشتازي شفيق را اعلام كردند اما خبرها درباره پيشتازي مرسي قوي‌تر است و جشن و شادماني طرفداران او در ميدان التحرير و اطمينان آنها به پيروزي تاييد مي كند كه مرسي رئيس جمهور آینده سرزمین فراعنه می‌باشد.

اين در حالي است كه طولي نكشيد شايعاتي درباره سفر احمد شفيق به لندن منتشر شد اما يكي از دوستان نزديك وي اين خبر را به شدت تكذيب و تاكيد كرد احمد شفيق در خانه است و كشور را ترك نكرده و نخواهد كرد.

با افزايش خبرها درباره پيروزي محمد مرسي، ده‌ها نفر از طرفداران احمد شفيق به ستاد تبليغاتي وي رفتند و با نگراني از واقعيت نشانه هايي كه در تلويزيون ديدند، سوال كردند كه يكي از اعضاي ستاد تبليغاتي شفيق به آنها گفت خبرها درباره پيروزي مرسي صحت ندارد و به آنها اطمينان داد كه تا ساعاتي ديگر خبرهاي خوشي خواهند شنيد. با اين حال، فضايي از ياس و نااميدي و ناراحتي بر ستاد تبليغاتي احمد شفيق سايه افكنده است و آنها ناامیدانه نگاهشان به شورای نظامی حاکم است که آیا پس از معلق کردن رای مردم در انتخابات نمایندگان پارلمان، این‌بار نیز ضد انقلاب کرده و رای مردم برای انتخاب رئیس جمهور را خواهند دزدید و شفیق را رئیس جمهور خواهند کرد!

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها