وزیر اطلاعات با خانواده شهدای حادثه خیابان پاسداران دیدارکرد

وزیر اطلاعات با خانواده شهدای حادثه خیابان پاسداران دیدارکرد
دوشنبه 7 اسفند 1396 - 18:21

 وزیر اطلاعات به نمایندگی از رئیس جمهوری با خانواده شهیدان محمدحسین حدادیان ، محمد علی بایرامی و رضا مرادی علمدار دیدار و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

العالم-ایران

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز دوشنبه با حضور در منزل بسیجی شهید محمدحسین حدادیان، خطاب به مادر این شهید گفت: تا ولایت علاقه مندانی مانند شما دارد، هیچ گاه تنها نمی ماند.

وی اضافه کرد: قوی ترین عنصر قدرت نظام عشق به ولایت است و به این علت دشمنان انقلاب با وجود توطئه های بسیار علیه نظام ناکام مانده اند.
علوی گفت: شما خانواده های معظم شهدا ولی نعمت ما هستید و به وجودتان افتخار می کنیم.

مادر شهید حدادیان هم در این دیدار با بیان اینکه افتخار می کنم که فرزندم فدای دفاع از ولایت فقیه شد، گفت: محمدحسین به خواندن زیارت عاشورا مقید بود و با همه وجودش به درستی این حقیقت را دریافته بود که 'کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا'.

وی پیام شهادت فرزندش را دفاع از ولایت دانست و اضافه کرد: او بصیرت داشت و با همه وجود برای پاسداری از نظام قیام کرد.

وزیر اطلاعات در ادامه با حضور درکنار خانواده شهیدان استوار دوم محمد علی بایرامی و سرباز وظیفه رضا مرادی عملدار، تربیت چنین فرزندانی را که برای خدمت به مردم و حفظ امنیت ملی جانفشانی کردند، افتخاری بزرگ دانست و ابراز امیدواری کرد راه این شهیدان عالی مقام تا تحقق آرمان های انقلاب اسلامی پیگیری شود.

بر اساس این گزارش، قرار است دیدار با خانواده معظم شهید رضا امامی از پرسنل نیروی انتظامی در آینده نزدیک انجام شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها