در جبهه ها و مرزهای سوریه چه می گذرد؟

در جبهه ها و مرزهای سوریه چه می گذرد؟
سه شنبه 8 اسفند 1396 - 09:28

به گفته پایگاه ها اطلاع رسانی کردی، شماری از افراد ارتش ترکیه و گروه های مسلح مورد حمایت آن در درگیری با نیروهای کردی در محور روستای "انقله" در جنوب شهرک شیخ الحدید در غرب عفرین در حومه شمال غربی حلب کشته یا مجروح شدند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگار العالم در سوریه، در گلوله باران روستای الریحانیه در منطقه عفرین واقع در شمال سوریه توسط ارتش ترکیه، 5 غیر نظامی به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر به گفته واحد هماهنگی گروه های مسلح با عقب نشینی گروه تروریستی "تحریر الشام" از حومه شمالی ادلب، گروه موسوم به "جبهه تحریر سوریا" بر گذرگاه اطمه در نوار مرزی سوریه – ترکیه در این منطقه مسلط شدند.

یک منبع میدانی به شبکه خبری العالم گفت: ارتش سوریه تونل اصلی مربوط به گروه تروریستی جبهه النصره در مزارع حرستا در غوطه شرقی را به کنترل خود درآوردند. این تونل مخصوص عبور تجهیزات نظامی بوده و چند تونل فرعی به سمت بیمارستان "بیرونی" و بیمارستان پلیس از آن جدا می شد.

همچنین در حمله خمپاره ای تروریست های "جبهه النصره" به منطقه المعمره بین شهرهای ازرع و شیخ مسکین در حومه شمالی درعا یک زن مجروح شد.

یک منبع آگاه در فرماندهی پلیس در دمشق به خبرنگار العالم گفت: بر اثر اصابت یک راکت که توسط گروه های مسلح شلیک شده بود، به میدان التحریر در دمشق، یک غیر نظامی مجروح شد.

همچنین یک خمپاره به اطراف پل الرئیس در دمشق اصابت کرد. در اصابت تعدادی راکت و خمپاره – که توسط تروریست ها شلیک شده بود - به روستای "متنین" در حومه غربی حماه یک غیر نظامی به شهادت رسید.

208

پربیننده ترین خبرها