دخالت مجدد آمریکا در امور داخلی ایران و انتشار بیانیه ضد ایرانی

دخالت مجدد آمریکا در امور داخلی ایران و انتشار بیانیه ضد ایرانی
سه شنبه 8 اسفند 1396 - 21:39

دفتر نمایندگی حقوق بشر آمریکا در سوئیس با انتشار بیانیه‌ای بی‌اساس و در اقدامی دخالت جویانه نسبت به سفر وزیر دادگستری ایران به ژنو موضع منفی گرفت.

العالم _ آمریکا

دفتر نمایندگی حقوق بشر آمریکا واقع در سوئیس نسبت به سفر وزیر دادگستری ایران به این کشور برای شرکت در اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد واکنش نشان داده و در موضع گیری کاملا ضد ایرانی بیانیه‌ای منتشر ساخت.

در بخشی از بیانیه دفتر حقوق بشر آمریکا واقع در ژنو سوئیس آمده است: «آمریکا از سفر "سید علیرضا آوایی" وزیر دادگستری ایران برای سخنرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به ژنو متأسف است.»

دفتر حقوق بشر آمریکا در ژنو در ادامه از عناصر معدوم گروهک منافقین که به ویژه در اوایل انقلاب با ترورها و بمب‌گذاری‌ها موجب شهادت جمعی از هموطنان و مقام‌های ایران شدند، دفاع کرد.

 در بخش دیگر این بیانیه نمایندگی آمریکا در ژنو با دخالت مستقیم در امور داخلی ایران نسبت به دستگیری اخلالگران و برهم زنندگان امنیت در برخی شهرها انتقاد شده است.

گفتنی است که وبگاه‌های وابسته به ضد انقلاب و منافقین در چند روز اخیر از موضع‌گیری دولت آمریکا در این زمینه به شدت استقبال کرده‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها