حاشیه دربی ۸۶؛

اعتراض‌های مکرر شفر و خوشحالی عجیب گلزن دربی

اعتراض‌های مکرر شفر و خوشحالی عجیب گلزن دربی
پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 - 22:51

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در نیمه اول دیدار مقابل پرسپولیس به داوری اعتراض کرد.

العالم-ایران/ورزشی

دربی 86 در شرایطی از ساعت 15:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی آغاز شده است که در نیمه اول هیجان بیشتر روی سکوها دیده می‌شد تا در زمین مسابقه. تماشاگران حاضر در ورزشگاه در هر صحنه‌ای که در زمین رخ می‌داد هیجان‌زده شده و برای یکدیگر کری می‌خواندند.

* وینفرد شفر در اواسط نیمه اول اعتراض شدیدی به داور مسابقه داشت که فغانی او را فراخواند و دقایقی با سرمربی آبی‌ها صحبت کرد. شفر در ادامه در چند صحنه دیگر هم به داور اعتراض کرد و اعتقاد داشت که او در یکی دو مورد باید به بازیکنان پرسپولیس کارت زرد نشان می‌داد.

* علیرضا بیرانوند بعد از اینکه موفق شد در فرصت تک به تک با تیام توپ او را به کرنر بزند عکس‌العمل عجیبی از خود نشان داد و بر سر مدافعان تیمش فریاد زد.

* تأخیر اینفانتینو در ورود به ورزشگاه آزادی باعث شده بود خبرنگاران و عکاسان زیادی در جلوی در منتظر او باشند و از این رو تماشای دقایقی از بازی را از دست دادند.

* تماشاگران استقلال با شعار کپسول آتش‌نشانی به نوعی به دروازه‌بان پرسپولیس کنایه زدند. وحید قلیچ اخیراً علیرضا بیرانوند را به کپسول آتش‌نشانی تشبیه کرده بود!

* برانکو ایوانکویچ برخلاف شفر که یک لحظه در کنار زمین آرام و قرار نداشت خیلی خونسرد تماشاگر بازی بود.

* پاس‌های اشتباه مکرر بازیکنان پرسپولیس در چند صحنه اعتراض هواداران این تیم را در پی داشت.

* در نیمه اول عکاسان به این امید که پرسپولیس به گل می‌رسد پشت دروازه این تیم مستقر شده بودند.

* وریا غفوری بعد از باز کردن دروازه پرسپولیس خوشحالی عجیب و غریبی داشت. او کم مانده بود تا به روی سکوهای ورزشگاه برود که همبازیانش مانع او شدند. در این صحنه سعید فتاحی و ناظر مسابقه سمت او آمده و به این بازیکن تذکر دادند که سریع به زمین برگردد.

* تیام بعد از پایان نیمه اول به سمت داور رفت و به قضاوت او اعتراض کرد که این مسئله باعث شد فغانی به او کارت زرد بدهد.

* هواداران دو تیم در پایان نیمه اول رو به سمت این‌فان‌تینیو برای وی دست تکان می‌دهند که این موضوع با استقبال رئیس فیفا همراه شد.

* بین دو نیمه از بلندگوی ورزشگاه موسیقی شاد پخش شد و در این بین استقلالی‌ها با استفاده از پرچم خود حسابی به شادی پرداختند.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها