جنجال و فحاشی در تمرین پرسپولیس بعد از باخت دربی + تصاویر

جنجال و فحاشی در تمرین پرسپولیس بعد از باخت دربی + تصاویر
جمعه 11 اسفند 1396 - 14:34

شاگردان برانکو ایوانکوویچ اولین تمرین پس از شکست مقابل استقلال تهران را در شرایط عجیبی دنبال کردند.

العالم - ایران / ورزشی

هواداران متعصب پرسپولیس پس از شکست مقابل استقلال تهران بعد از ورزشگاه آزادی امروز در محل تمرین شاگردان برانکو ایوانکوویچ عصبانیتشان را بروز دادند.

عده‌ای از هواداران امروز به محل تمرین رفتند و با وجود اینکه جایگاهی برای تماشای تمرین ریکاوری پیدا نکردند، تهدید کردند در صورت قطعی بودن این تصمیم در بازی مقابل الوصل امارات در ورزشگاه آزادی حاضر نمی‌شوند.

در ادامه این ماجرا، حدود 500 سکو برای استقرار آنها در نظر گرفته شد که پس از دقایقی آنها به فحاشی علیه بازیکنان پرداختند! برانکو ایوانکوویچ از شاگردانش درخواست کرد تا از آنها با عذرخواهی دلجویی کنند.

بعد از  اقدام برانکو موج اعتراض‌ها به شعارهایی پیرامون قهرمانی زودهنگام سرخپوشان شنیده شد که همین باعث دودستگی بین هواداران و درگیری بین آنها شد. افشین پیروانی به قصد آرام کردن آنها به سمت هواداران رفت اما این اقدام موثر نبود.

گفتنی است؛ علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و علی علیپور شش بازیکنی هستند که در تمرینات تیم ملی حضور دارند و در ساختمان پک ریکاوری می‌کنند. حسین ماهینی نیز دیگر غایب این تیم است که به دلیل بستری شدن دختر خردسالش در بیمارستان، در تمرین امروز غایب است.

ایلنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها