سیزدهمین جمعه خشم پس از تصمیم ترامپ / درگیری تظاهرکنندگان با ارتش اشغالگر در بیش از 70 منطقه/ مجروحیت دو سرباز صهیونیست در قلقیلیه

جمعه 11 اسفند 1396 - 16:22

خبرنگار العالم در منطقه «بلعین» از درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری خبرداد.

العالم - فلسطین اشغالی

امروز سیزدهمین جمعه خشم پس از تصمیم ترامپ مصادف با سیزدهمین سالگرد راه اندازی انتفاضه در کرانه باختری در مناطق فلسطینی نشین برگزار شد.

خبرنگار العالم در منطقه «بلعین» گزارش داد که جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری با یکدیگر درگیر شدند.

منابع فلسطینی درباره درگیری از نقطه صفر و نقش بر زمین شدن یک سرباز صهیونیست در منطقه الولجه در جنوب قدس، سخن گفتند.

ارتش صهیونیستی به طرف تظاهرکنندگان نزدیک خط حائل شرق منطقه الفراحین در جنوب نوار غزه گاز اشک آور شلیک کرد.

تظاهرات فلسطینیان در ورودی شمال شهر البیره برای یاری قدس به درگیری با ارتش صهیونیستی ختم شد.

فلسطینیان با ارتش صهیونیستی در روستای النبی صالح در غرب شهر رام الله درگیر شدند

خبرنگار العالم در فلسطین گزارش داد که فلسطینیان در بیشتر از 70 منطقه با ارتش صهیونیستی برای یاری قدس درگیر شدند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله جنگی حین درگیری با ارتش صهیونیستی نزدیک سیم خاردار  شرق خان یونس زخمی شد.

دو سرباز صهیونیست حین درگیری در کفر قدوم در بخش قلقیلیه مجروح شدند. 

خبرنگار العالم گزارش داد که یک خودروی ارتش صهیونیستی در ورودی شهر البیره پس از آنکه جوانان فلسطینی به طرف آن کوکتل مولوتوف پرتاب کردند در آتش سوخت.

*خبرنگار العالم طی گزارشی خبرداد که ارتش صهیونیستی دو جوان فلسطینی را حین درگیری در منطقه باب الزاویه در الخلیل در کرانه باختری بازداشت کرد.

تظاهرکنندگان فلسطینی به تصمیم ترامپ علیه قدس معترض هستند، ترامپ با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیست در 6 دسامبر (15 آذرماه) تصمیمی را گرفت که تمام رؤسای جمهور سابق آمریکا از 1995 تا کنون، آن را به تاخیر می‌انداختند.

کاخ سفید اعلام کرده است در «روز نکبت» سفارت این کشور به قدس اشغالی منتقل خواهد شد و رسما آمریکا قدس را پایتخت رژیم جنایتکار صهیونیست اعلام خواهد کرد.

تصمیمات اخیر ترامپ درگیری ها در فلسطین را افزایش داده است، تنها در ماه میلادی گذشته میلادی (فوریه) 9 شهروند فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی شهید شدند،  در این مدت 548 شهروند نیز در مناطق مختلف فلسطین توسط نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

این خبردر حال بروز رسانی است ...

پربیننده ترین خبرها