عضو ارشد حماس

صهيونيستها به هیچ توافقنامه ای پایبند نیستند

صهيونيستها به هیچ توافقنامه ای پایبند نیستند
جمعه 2 تير 1391 - 05:53

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس) گفت:رژيم صهيونيستي از سال 1948م به هيچ توافقنامه اي پايبند نبوده و حتي پس از برقراري آتش بس تحركات نظامي خود را تشديد كرده است.

" محمد الكتري " روز جمعه در گفت و گو با شبكه خبري العالم ، تشكيل اتاق واحد عمليات براي مقابله با رژيم صهيونيستي را خواستار شد .

وی با اشاره به احتمال تشديد عمليات نظامي اسرایيل در باريكه غزه هشدار داد که رژيم صهيونيستي به ويژه پس از پيروزي مقاومت، درصدد برهم زدن اوضاع باريكه غزه است.

به گفته "محمد الكتري" دشمن صهيونيستي در هر مرحله اي مي كوشد، توان نيروهاي مقاومت فلسطين را در واكنش به حملات نظامي خود بسنجد.

محمد الكتري از گروه هاي فلسطيني خواست در قبال سياست هاي رژيم صهيونيستي هوشيارانه عمل كنند.

وی تاكيد كرد ، دشمن صهيونيست مي داند در باريكه غزه قدرتی وجود دارد كه به حملات نظامي به اين منطقه پاسخ  مي دهد. به همين دليل هر از گاهی به سنجش توان اين نيرو و ترور مبارزان فلسطيني اقدام مي کند.

عضو ارشد حماس با اشاره به احتمال تشديد عمليات نظامي ارتش رژيم صهيوينستي درسرزمين هاي فلسطيني از گروه ها فلسطيني در باريكه غزه خواست خود را براي مقابله با حمله هاي صهيونيست ها آماده كنند و فرصت را ازدست ندهند.

به گفته محمد الكتري ، اسرایيل درصدد پاكسازي نژادي و يهودي سازي كامل سرزمين فلسطين است.بنابراین گروه های فلسطيني بايد يگديگر را ياري و موضعي واحد اتخاذ نمایند و از دادن كمترين امتيازي به اسرایيل خودداري كنند.

 

         19:03           Fa

 
 

پربیننده ترین خبرها