تکلیف شفر با وجود پیشنهاد الهلال چیست؟

تکلیف شفر با وجود پیشنهاد الهلال چیست؟
جمعه 11 اسفند 1396 - 19:46

با اعلام معاون ورزشی باشگاه استقلال سرمربی آلمانی این تیم یک فصل دیگر در جمع آبی ها باقی خواهد ماند.

العالم _ ایران / ورزشی

خبر پیشنهاد الهلال به وینفرد شفر بعد از پیروزی شیرین استقلال برابر پرسپولیس  موجی از نگرانی را در دل هواداران این تیم به وجود آورده است.


شفر موفق شده تیم استقلال بحران زده را به یک تیم قدرتمند در فوتبال ایران و آسیا تبدیل کند و به همین دلیل هواداران این تیم اعتقاد دارند کار او تازه شروع شده است ولی پیشنهاد این مربی آلمانی از الهلال باعث شده هواداران این تیم از حضور این مربی آلمانی روی نیمکت تیم شان برای فصل بعد مطمئن نباشند.


ماجرا از این قرار است که شفر در هفته نهم لیگ برتر قرارداد یک فصل و نیمه با استقلال امضا کرد ولی گفته می شود برای سال دوم 2 طرف باید برای ادامه همکاری با هم توافق کنند.


با این حال پندار توفیقی این شایعه را رد می کند: اصلا چنین چیزی درست نیست. در قرارداد آقای شفر آماده که اگر قرار ایشان برای فصل اول بتواند قهرمان جام حذفی بشود یا از طریق لیگ سهمیه بگیرد قرارداد او به طور اتوماتیک تمدید می شود و هیچ پیش شرطی هم وجود ندارد. ایشان شرطی برای تمدید قرارداد برای سال دوم ندارند و با این شرایط قرارداد ایشان به طور اتوماتیک تمدید خواهد شد.


او در پایان گفت: هر دو طرف از همکاری با هم راضی هستند و هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری داریم. با این شرایط خیال هواداران استقلال راحت باشد و ما حداقل یک سال دیگر هم با آقای شفر ادامه می دهیم اما مطمئن هستم ایشان برای مدتی بیشتر از یک سال هم روی نیکمت استقلال خواهد نشست. کار شفر تازه در استقلال شروع شده است و ما می خواهیم ایشان را برای طولانی مدت در اختیار باشیم.

ورزش سه

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها