معاریو: تهدید افسر اسرائیلی مبنی بر ترور نصرالله، حرف مفت است

معاریو: تهدید افسر اسرائیلی مبنی بر ترور نصرالله، حرف مفت است
شنبه 12 اسفند 1396 - 10:15

یک روزنامه صهیونیستی به شدت از اظهارات یک افسر ارشد این رژیم درباره ترور دبیرکل حزب‌الله انتقادکرد و نوشت: این حرف‌های مفت فقط منجر به افزایش تنش می‌شود.

العالم _ فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی «معاریو» در واکنش به صحبت‌های یکی از افسران ارشد این رژیم که گفته بود در جنگ آتی با لبنان، ترور «سید حسن نصرالله» از جمله اولویت‌هاست نوشت، اینگونه اقدامات منجر به افزایش تنش میان طرفین می‌شود بویژه در زمان فعلی که تل‌آویو نمی‌خواهد این تنش‌ها زیاد شود.

«یوسی میلمان» روزنامه‌نگار اسرائیلی در این گزارش ضمن ابراز این هشدار که «چنین تهدید‌هایی واکنش‌برانگیز است»، نوشت، چه کسی اجازه داده که او چنین حرفهایی بزند. میلمان افزود: تصمیم درباره اینکه نصرالله، هدف ترور باشد مربوط به سطح سیاسی است نه نظامی؛ دیگر اینکه (این تصمیم) مربوط به یک افسر نمی‌شود که یکی از 20 افسر ستاد مشترک ارتش است؛ این صحبت‌ها فقط «حرف مفت» است.

معاریو تأکید کرد: این صحبت‌ها منجر به تشدید تنش ها میان دو طرف می‌شود و می‌توان پیش‌بینی کرد که حزب‌الله و نصرالله به شکلی مناسب به آن پاسخ دهند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه، مسئولیت حادثه سفارت این رژیم در آرژانتین را به حزب الله و ایران نسبت داد، و مدعی شد: در اسرائیل با گذشت سال‌ها از ترور «عباس الموسوی» دبیرکل سابق حزب‌الله در سال 1992 درس عبرت گرفته شده است؛ پس از این ترور، حزب‌الله با کمک ایران سفارت اسرائیل در آرژانتین و پس از آن مرکز مهاجران یهودی در آنجا را منفجر کرد (یا حزب‌الله با کمک ایران دست به اقدامات تلافی‌جویانه زد) از آن زمان [در اسرائیل] فهمیده شد که ترور رهبر سازمانی... که علیه اسرائیل کار می‌کند، نه تنها به نیازهای امنیتی خدمتی نمی‌کند بلکه منجر به خسارت نیز هست.

معاریو در پایان نوشت: چه بسا زمان آن فرا رسیده که رئیس ستاد مشترک ارتش (گادی آیزنگوت) دهان افسران را ببندد و آنها را توجیه کند که فقط در دامه مسئولیت‌هایشان صحبت کنند.

پربیننده ترین خبرها