سرلشکر جعفری:

سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی از نصرت‌های الهی بود/ توفیقات انقلاب در سیاست خارجی و منطقه قابل کتمان نیست

سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی از نصرت‌های الهی بود/ توفیقات انقلاب در سیاست خارجی و منطقه قابل کتمان نیست
شنبه 12 اسفند 1396 - 12:55

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی و جنگ نرم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و تهدید کنندگان انقلاب حضور دارد و هر کسی که در این عرصه حضور دارد بسیجی است.

العالم _ ایران / سیاسی

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت، گفت: بسیج بخشی از جامعه است که ادعای عمل به قرآن و توجه به آیات و دستورات الهی در مورد آنها صادق است و بخش وسیعی از جامعه را شامل می‌شود.

وی افزود: عمل به دستورات الهی و احیای مجدد اسلام با انقلاب اسلامی آغاز شده است و بسیج در صحنه های مختلف انقلاب حضور فعال، مجاهدانه و موثر داشته است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه توجه به دستورات قرآن موجب توفیقات بیشتر برای انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان است، اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی و جنگ نرم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و تهدید کنندگان انقلاب حضور دارد و هر کسی که در این عرصه حضور دارد بسیجی است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن نتوانسته مانع توفیقات انقلاب اسلامی شود، گفت: دستگاه تبلیغاتی دشمنان به صورت گسترده به مقابله با انقلاب و کمرنگ نشان دادن دستاوردهای آن پرداخته است، اما توفیقات انقلاب در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی و عملکرد جمهوری اسلامی در منطقه قابل کتمان نیست.

جعفری با بیان اینکه جوامع منطقه مدیون انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: همه شاهد پیروزی‌های ایران اسلامی بعد از جنگ تحمیلی و نصرت الهی بودند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: چه کسی باور می‌کرد که صدام به دست خود آمریکایی‌ها از بین برود و بعد از آن نظامی در کشور عراق شکل بگیرد که شیعه سهم واقعی خود را از حکومت داشته باشد و این یعنی نصرت الهی.

جعفری گفت: ما در سوریه و عراق و یمن شاهد نصرت‌های الهی هستیم و یکی از این نصرت‌ها سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی که برای اولین بار است.

فرمانده کل سپاه همه دستاوردهای جبهه مقاومت را نتیجه بسیج مردم دانست و گفت: اطاعت از ولایت فقیه رمز محقق شدن آرمانهای انقلاب اسلامی و پیاده شده فرامین اسلام است.

وی با بیان اینکه برای اینکه جامعه ایران اسلامی در همه عرصه‌ها الگو باشد باید به قرآن توسل کرد و فرامین رهبری درباره توجه به قرآن را الگو قرار داد و آن را اجرا کرد، خاطر نشان کرد: در عرصه دفاعی و امنیتی الگوهای قرآنی به خوبی انجام شده اما در عرصه اجتماعی و اقتصادی به خوبی فرامین الهی اجرا نشده است.

جعفری در پایان با بیان اینکه به یاری خداوند متعال همه کسانی که در حال مجاهدت و یاری دین خدا هستند یک روز در قدس شریف نماز می‌خوانند، تصریح کرد: باید شکرگزار نعمت‌های الهی به ویژه نعمت ولایت فقیه باشیم. کشور دستاوردهای بسیاری دارد اما در برخی موارد باید شرم کنیم که کم کاری شده، باید برای رسیدن به وضع مطلوب تلاش بسیاری کنیم و رسیدن به آن تنها از راه فهم و عمل به قرآن ممکن است. هرچه انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دارد و محبوبیت که در میان طرفداران حق برای کشورمان به وجود آمده مدیون خون شهدا است.

بسیج‌نیوز

پربیننده ترین خبرها