پوتین: آمریکا در باره دخالت اتباع روسیه در انتخابات سند رو کند

پوتین: آمریکا در باره دخالت اتباع روسیه در انتخابات سند رو کند
شنبه 12 اسفند 1396 - 13:14

رئیس جمهور روسیه از واشنگتن خواست اسناد رسمی و اطلاعاتی را که اثبات کند اتباع روسیه در انتخابات آمریکا دست داشته اند، ارایه کند.

العالم ـ اروپا

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با اعلام این که نمی شود شهروندانی که قوانین روسیه را نقض نکرده اند، تحت تعقیب قرار دهیم، از واشنگتن خواست اسناد رسمی و اطلاعاتی را که ثابت کند اتباع روسیه در انتخابات آمریکا دست داشته اند، ارایه کند.

بنابر گزارش اسپوتنیک، پوتین در مصاحبه با مگین کلی، مجری شبکه تلویزیونی ان بی سی خاطرنشان کرده، آمریکا باید اسناد رسمی برای اثبات "دخالت" اتباع روسیه در انتخابات ایالات متحده را از طریق کانال های رسمی و نه از طریق رسانه ها یا داد و فریاد در کنگره ارایه کند.
پیشتر آندره کروتسکیخ، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور همکاری بین المللی در زمینه امنیت اطلاع رسانی اعلام کرده بود که اتهامات وزارت دادگستری آمریکا علیه اتباع روسیه در رابطه با قضیه "دخالت" در انتخابات آمریکا بدون ارائه هیچگونه شواهد و مدارکی مطرح شده اند.
روز 16 فوریه وزارت دادگستری امریکا 13 شهروند و 3 شرکت روسیه را به "دخالت" در روند های سیاسی و انتخایات ریاست جمهوری در ایالات متحده متهم کرد.

پربیننده ترین خبرها