لحظه هولناک قتل همسر در لایو شبکه های اجتماعی + فیلم

شنبه 12 اسفند 1396 - 17:59

درچند ساعت گذشته، ویدئویی از یک آواره سوری منتشر شده است که از گفته های وی به نظر می رسد که در آلمان است و کودکی درکنارش نشسته است که از صحبت های میان دو طرف ، معلوم است که این کودک ، پسرش است.

العالم - سوریه 

یک آواره سوری دیروز (جمعه) همسر سابقش را نزدیک شهر اشتوتگارت آلمان تا دم مرگ با چاقو زد و ویدئوی لایو از این فاجعه در فیس بوک منتشر کرده است که این جانی درحالیکه خون از دستانش می چکد، به جنایتی که مرتکب شده، اقرار می کند.

به نوشته روزنامه فورتس هايمر تسايتونگ Pforzheimer Zeitung“ ، این مرد درباره علل اصلی اقدام خود در چاقو زدن همسرش چیزی نگفت، در حالیکه صدای خوردوهای پلیس از نزدیک محل تصویربرداری در فیلم به گوش می رسد و مرد می گوید که پلیس در جستجوی وی است و وی خود را تسلیم پلیس خواهد کرد.

این مرد همچنین به پسرش گفت که تلفن همراه وی را بگیرد و به همه مخاطبین وی در گوشی اش، این حادثه را اطلاع دهد.

در پایان این ویدئو، زنان سوری با این جمله تهدید شده اند که «این پایان کار شماست».

این ویدئو ، نوعی جنجال را درمیان سوری ها در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد، به ویژه اینکه چندین حکایت درباره این حادثه شایع شد که از پیشینه مرد و تلاش مادر برای مراقبت از کودکش خبر می داد، این درحالیست که مرد دراین ویدئو گفته است که تلاش کرده تا کودکش را بگیرد اما مادر کودک مخالفت کرده ، درنتیجه ، او با چاقو به همسرش ضربه زده است.

از این ویدئو به نظر می رسد که این کودک اقدام پدرش را درچاقو زدن به مادرش تایید کرده زیرا وی را به خیانت متهم کرده است، اما توضیحات بیشتری دراین باره نداده است.

پلیس آلمان جستجوی گسترده را برای پیدا کردن قاتل آغاز کرد تا اینکه پلیس وی را در ایستگاه قطار شهر مولکار بازداشت کرد.

به نوشته نشریه، فورتس هايمر تسايتونگ Pforzheimer Zeitung“، پلیس گفته است که این جانی در آپارتمان همسرش با چاقو به وی حمله ور شده است و کودکان این مرد و همسرش در وقت وقوع جنایت در آپارتمان حضور داشته اند، اما پلیس اکنون در جستجوی این است که بداند آیا کودکان ، جنایت قتل را مشاهده کرده اند یا خیر.

سخنگوی پلیس گفت دفتر حمایت از کودکان، درحال حاضر ، مسئولیت مراقبت از این کودکان را برعهده گرفته است.

215

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها