آغاز نمونه برداری از پنجمین محموله بقایای اجساد جانباختگان هوایی

آغاز نمونه برداری از پنجمین محموله بقایای اجساد جانباختگان هوایی
شنبه 12 اسفند 1396 - 21:17

مراحل کدگذاری، عکس‌برداری و نمونه برداری از پنجمین محموله بقایای اجساد جانباختگان سانحه هواپیمای "ای . تی . آر 72" برای انجام آزمایش‌های ژنتیک آغاز شد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

کامروز امینی به ایرنا گفته، پنجمین محموله بقایای پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی که امروز (شنبه) در چهاردهمین روز جستجو و انتقال پیکرهای سانحه هوایی توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران ارتش پیدا شده بود، به پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شده است.
به گفته وی، تیم تخصصی پزشکی قانونی کار خود را بر روی پنجمین محموله بقایای جانباختگان سانحه هوایی آغاز کرده و در نهایت به آزمایشگاه مرکزی در استان فارس ارسال می‌شود.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرده که در روزهای آینده مشخص می‌شود بقایای یافت شده متعلق به چند نفر از جانباختگان سانحه هوایی تهران یاسوج هستند.
امینی تصریح کرده که نسبت به روزهای گذشته بقایای پیکرها با وضعیت سلامت بهتری به این پزشک قانونی تحویل داده شده است.
وی ابراز کرده،  مرحله نخست نمونه گیری ژنتیک 15 خانواده در استان کهگیلویه و بویراحمد، 29 خانواده از تهران، پنج خانواده از مازندران، یک خانواده از کرمانشاه، یک خانواده از لرستان، یک خانواده از اصفهان و یک خانواده از کرمان صورت گرفته است.
ارتفاع برف در کوه دنا، گردنه بیژن و محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حدود سه متر گزارش شده است.
هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هوای روزهای شنبه و یکشنبه را برای انجام عملیات جست و جو مساعد پیش بینی کرده است.
 ساعت 8 صبح یکشنبه (29 بهمن ماه 1396) یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج و در ارتفاعات دنا سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت بعد از سقوط پیدا شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها