اتهام دوباره رژیم آل خلیفه به ایران

اتهام دوباره رژیم آل خلیفه به ایران
شنبه 12 اسفند 1396 - 22:21

رژیم آل خلیفه در ادامه ادعاهای واهی خود و سیاست ایران هراسی که برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود علیه معترضان در پیش گرفته است، بار دیگر اتهامات بی پایه و اساس علیه ایران مطرح کرد.

العالم ـ بحرین

خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) گزارش داده که وزارت کشور منامه در بیانیه‌ای اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور چندین حمله تروریستی را خنثی و 116 نفر را در رابطه با آن دستگیر کرده‌اند.

وزارت کشور بحرین در بیانیه خود مدعی شده که این افراد در برنامه‌ریزی و انجام اقدامات تروریستی دست داشته‌اند.

این وزارتخانه همچنین ادعا کرده که 48 نفر از بازداشت شدگان در ایران، عراق و لبنان به دست نیروهای سپاه و گروه‌های مرتبط با آن همچون عصائب اهل الحق در عراق، حزب الله لبنان آموزش دیده‌اند.

«علی بن محمد الرمیحی» وزیر اطلاع‌رسانی بحرین نیز پیش از این با تکرار سیاسیت فرافکنی و ایران هراسی، تهران را تهدید و خطری برای کشورهای عربی برشمرده بود.

بحرین که از 14 فوریه سال 2011 شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است، همواره با استفاده از سلاح، سرکوب، شکنجه و زندانی کردن رهبران معترضان در صدد ساکت کردن مردم و مقابله با گسترش انقلاب است.

سازمان های حقوق بشری همواره در باره وضعیت حقوق بشر در بحرین اظهار نگرانی کرده و از مقامات این کشور به سبب نقض حقوق بشر و محاکمه شهروندان بحرینی در دادگاه های نظامی انتقاد کرده اند. 

پربیننده ترین خبرها