روحانی تذکر گرفت!

روحانی تذکر گرفت!
يکشنبه 13 اسفند 1396 - 14:02

۵۲ نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اجرای مصوبه شورای عالی اداری در مورد کاهش ۸ ساله سن مدیران کشور شدند.

العالم - ایران / سیاسی

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه 13 اسفند 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به‌شرح زیر است.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که آقای وزیر متأسفانه وضعیت بیکاری در کل کشور بسیار نگران‌کننده است و شما و همکارانتان نیز متأسفانه هیچ برنامه‌ای برای بهبود این روند ندارید. لازم و ضروری است که شما و همکارانتان هرچه سریع‌تر از مسئولیت خود استعفا دهید.

جلال محمودزاده و علی‌محمد مرادی نمایندگان مهاباد و قروه در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که به چه دلیل به معضلات و مشکلات بانک‌های خصوصی پایان داده نمی‌شود. همچنین دلیل افزایش چندین برابر کارمزد انتقال وجه بین بانکی توسط بانک‌های دولتی چیست.

سیدحسین نقوی حسینی و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نمایندگان ورامین و شاهین‌شهر در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کردند که علت دعوت از وزیر امور خارجه فرانسه با توجه به مواضع خصمانه این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران چیست.

فریده اولادقباد و سیده فاطمه ذوالقدر نمایندگان مردم تهران با اتفاق 50 نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع اجرای مصوبه جلسه شورای عالی اداری در خصوص کاهش 8 سال سن مدیران کشور و همچنین انتخاب 30 درصد از مدیران کشور در دستگاه‌های اجرایی از میان بانوان شدند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها