خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد؛

تازه ترین تحولات ریف دمشق / آزادسازی 25 درصد از غوطه شرقی / فرار گسترده ترورست ها از روستای بیت نایم پس از آزادسازی این روستا

يکشنبه 13 اسفند 1396 - 16:09

ارتش سوریه توانست در پی درگیری با تروریست های مصلح چندین منطقه در غوطه شرقی را آزاد کند.

العالم - سوریه

یک منبع ارتش سوریه گفت که این ارتش در پاسخ به جنایت گروه هایی تروریستی در زمینه حمله خمپاره ای و شلیک قناصه ای به طرف خانه های مردم و مواضع ارتش در غوطه شرقی در اطراف دمشق، مناطق اوتایا، حوش الصالحیه، حوش خرابو، النشابیه، حزرما، واحد دفاع هوایی، هنگ حمل و نقل، مزارع العب و بیت نایم را آزاد ساختند.

یک منبع ارتش سوریه گفت که این ارتش مزارع و روستاهای اطراف حرستا و دوما و بسیاری مناطق دیگر را در اطراف دمشق از گروه های تروریستی پاکسازی کرده، شماری از آنان را به هلاکت رسانده، مقرها، سنگرها، تونل ها، استحکامات و خودروهای گروه های تروریستی را منهدم نموده است.

ارتش سوریه اقدام به ایجاد گذرگاه انسانی برای خروج غیرنظامیان سوری از غوطه شرقی کرده که گروه های تروریستی از آنان به عنوان سپر انسانی استفاده می کردند و قصد رساندن کمک های غذایی به اهالی این منطقه را دارد.

ارتش سوریه مزارع العب از جنوب شهر الشیفونیه تا شمال شهر حوش الاشعری تا روستاهای مسرابا و بیت سوا و بیت نایم در غرب حوش الصالحیه پس از درگیری با گروه های تروریستی در منطقه را آزاد نمود.

ارتش سوریه روستای بیت نایم در غوطه شرقی در اطراف دمشق را آزاد نمود، ارتش سوریه 20 تروریست جبهه النصره را در منطقه بیت نایم بازداشت نمود و  30 غیرنظامی بازداشت شده توسط جبهه النصره در این منطقه را آزاد نمود.

تصاویر منطقه البوکسات در بیت نایم در عمق غوطه شرقی که توسط ارتش سوریه آزاد شده است

تصاویر منطقه البوکسات در بیت نایم در عمق غوطه شرقی که توسط ارتش سوریه آزاد شده است

حمله هوایی جنگنده های ارتش سوریه به مواضع تروریست های جبهه النصره در عربین و حرستا که به انهدام آن انجامید.

خبرنگار العالم گزارش داد گروهی تروریست های مسلح از روستای بیت نایم به طرف مزارع دوما در غوطه شرقی در اطراف دمشق و هدف واقع شدن گسترده مواضع آنان در حال فرار هستند.

از سوی دیگر افراد مسلح در غوطه شرقی مرکز پزشکی نزدیک پست بازرسی در غرب شهر ریحانه را گلوله باران کردند.

پایگاه اینترنتی المرصد گزارش داد که ارتش سوریه 25 درصد غوطه شرقی را آزاد کرده است.

افراد مسلح در غوطه شرقی مرکز پزشکی نزدیک پست بازرسی در غرب شهر ریحانه را گلوله باران کردند، یک منبع فرماندهی پلیس ریف دمشق گفت که اصابت چهار راکت به اطراف ضاحیه الاسد به خسارات مادی انجامید.

یک گلوله خمپاره به اطراف باب الشرقی دمشق اصابت کرد که خسارات مادی به همراه داشت.

یک منبع فرماندهی پلیس دمشق گفت که یک راکت که توسط افراد مسلح شلیک شده بود، به منطقه باب توما اصابت کرد که هنوز خبری از تلفات آن مخابره نشده است.

پربیننده ترین خبرها