4 مدال برای ایران در روز دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا

4 مدال برای ایران در روز دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا
يکشنبه 13 اسفند 1396 - 19:08

در روز دوم رقابت های کشتی قهرمانی آسیا، آزادکاران تیم ملی ایران دو مدال طلا و دو برنز این رقابت ها را کسب کردند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی 

فدراسیون کشتی گزارش داد، در رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا که در بیشکک پایتخت قرقیزستان در حال برگزاری است، «حسن یزدانی» نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران در دیدار نهایی برابر اورگو از مغولستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت. 
یزدانی پیش از این در دور نخست استراحت کرده بود، سپس برابر دولت بیکوف از قزاقستان 12 بر 2 پیروز شد و در مبارزه دوم نیز در مرحله نیمه نهایی جاورایل شاپیف از ازبکستان را پیش از پایان مبارزه 13 بر صفر شکست داد.
همچنین «محمدجواد ابراهیمی» ملی‌پوش 92 کیلوگرم ایران موفق شد آدیلت دالومبایف از قزاقستان را 5 بر 3 شکست دهد و به مدال طلای آسیا دست یابد. به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد ایران به سه مدال طلای آسیا توسط «عزت‌الله اکبری» در 79 کیلوگرم، یزدانی در 86 و ابراهیمی در 92 کیلوگرم رسید.
«مصطفی حسین خانی» در وزن ٧٤ کیلوگرم در دیدار رده بندی در کمتر از سه دقیقه موفق شد اورگراوف از ترکمنستان را با نتیجه ١٠ بر صفر شکست دهد و به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا برسد.
«امین طاهری» در وزن ١٢٥ کیلوگرم با شکست ١٤بر٤ صحبت بیلیف از ترکمنستان موفق شد به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا برسد.
ایمان صادقی در وزن ٦١ کیلوگرم در دیدار رده بندی با نتیجه پنج بر صفر در مقابل ژولچو بیکوف از قرقیزستان شکست خورد و پنجم شد.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی سال 2018 آسیا،روزهای 12 و 13 اسفند ماه در بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها