روسیه پدافند موشکی آمریکا را تحقیر کرد

روسیه پدافند موشکی آمریکا را تحقیر کرد
دوشنبه 14 اسفند 1396 - 18:43

معاون وزیر دفاع روسیه گفت که آمریکا پس از آنکه مسکو، سلاح جدیدش را به نمایش گذاشت، قصد استقرار 400 موشک نزدیک مرزهای روسیه را دارد اما سامانه های پدافند آمریکا فقط قادر به رهگیری و انهدام پرندگان هستند.

العالم - اروپا

الکساندر فومن در گفت و گو با شبکه تلویزیونی "روسیه 24 " افزود که موشک های آمریکایی پس از آنکه روسیه، سامانه های تسلیحات جدیدش را به نمایش گذاشت، دیگر ارزش نظامی ندارد.       

وی تصریح کرد که استفاده از موشک های آمریکایی برای پوشش مناطق مهم و گروه های جنگی، بی فایده است و فقط می تواند گنجشکها  را هدف قرار دهد.  

فومن ادامه داد که سامانه پدافند دفاعی که قادر به رهبری و انهدام موشک های روسی "کینجال" که میزان سرعت آن 10 برابر سرعت صوت است، وجود ندارد پس شرکای غربی روسیه باید این واقعیت جدید را درک نمایند.

وی با تاکید به اینکه پدافند کینجال فعالیتش را در ارتش روسیه آغاز کرده گفت که تولید سامانه های استراتژیک "افانگارد" با سرعتش بیشتر از سرعت صوت است، آغاز شده و به همین دلیل، مسکو از شرکای غربی خود بارها خواسته برای تقویت امنیت و ثبات جهانی گفت و گو کنند.

فومن تصریح کرد که زمان آن رسیده که شرکای غربی به جای حرف درباره پدافند موشکی و دیگر سامانه های تسلیحاتی واقعیت را بپذیرند.

206

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها