انتقاد سردار سلیمانی از فیلمهای دفاع مقدس +فیلم

چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 17:33

حاج قاسم سلیمانی سالها پیش برخی از فیلمهای دفاع مقدس را به دور از واقعیت‌های جنگ خواند.

العالم - ایران - گوناگون 

در جریان هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عراق با ایران تعداد زیادی از رزمندگان کشورمان در راه دفاع از این خاک مقدس جان خود را فدا کردند تا پرچم ایران عزیز همیشه برافراشته باشد. در دفاع از مرز و بوم هر کسی به نوعی رسالت خود را به انجام رساند، برخی به نبرد تن به تن رفتند و برخی هم در پشت جبهه وظیفه ملی و شرعی خود را ادا کردند. 

اصحاب رسانه و هنرمندان از جمله همین نیروهای پشت صحنه‌ای بودند که پا به پای رزمندگان با حضور در جبهه‌ها و در دل خمپاره و آتش، اخبار و تصاویر جنگ را به سمع و نظر مردم می‌رساندند. سرانجام جنگ با همه سختی‌ها و مشکلاتش به پایان رسید و یاد و رشادت‌های دلاورانش همواره در خاطر ایران سربلند گرامی است. 

شاید بتوان گفت بیش از هر قشری فیلم‌سازان و هنرمندان در این زمینه فعالیت داشتند. آنها با بازسازی صحنه‌های جنگ تلاش کردند تا شرایط سخت آن سالها را به نسل‌های بعدی نشان دهند. تلاش‌شان جای تقدیر دارد اما گاهی در بازسازی صحنه‌های آن ضعیف ظاهر شدند. سردار سلیمانی نام آشنا و محبوب دلهای جوانان و رزمندگان در داخل  و خارج از کشور نیز نظر خود را درخصوص فیلم‌های سینمایی بیان کرده است. حاج قاسم سلیمانی در بخشی از اظهاراتش سینمای جنگ را دور از واقعیت و دروغ خوانده است. 

جزئیات گفته‌های سردار را در ویدئو قابل مشاهده است .


منبع : باشگاه 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها