سردبیر ینی‌شفق؛

محور آمریکا و اسرائیل روزی ریاض و ابوظبی را تکه‌تکه خواهند کرد

محور آمریکا و اسرائیل روزی ریاض و ابوظبی را تکه‌تکه خواهند کرد
چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 21:41

سردبیر روزنامه ینی‌شفق در یادداشتی خطاب به ولیعهد عربستان نوشت: جبهه مقابل ایران و ترکیه در صدد تجزیه کشورهای منطقه هستند؛ محور آمریکا و اسرائیل روزی ریاض و ابوظبی را تکه‌تکه خواهند کرد.

العالم - عربستان سعودی

 «ابراهیم کاراگل» سردبیر روزنامه ینی شفق با انتشار یادداشتی نوشت: جبهه مقابل ایران و ترکیه با محوریت آمریکا و اسرائیل هدفی جز تجزیه کشورهای منطقه ندارند و در آینده تجزیه کشورهای هم پیمان و متحد خود را نیز هدف قرار خواهند داد.

سردبیر روزنامه ینی شفق با مخاطب قرار دادن ولیعهد عربستان سعودی در قالب یادداشتی تحت عنوان «ولیعهد محترم، با اشغالگران قدس نمی توانید از کعبه مراقبت کنید» و با لحنی هشدارگونه چنین نوشت: با اشغالگران قدس نمی توانید از کعبه حفاظت کنید. آنهایی که شما را در مقابل ایران قرار داده و به حمایت از اسراییل وادار کرده اند، دوستان شما نیستند بلکه آنها حامیان اشغال قدس بوده و قصد نابودی مکه و مدینه را دارند و شما نمی توانید با اشغالگران قدس از کعبه محافظت کنید.

وی بیان کرد: جبهه ای شامل؛ آمریکا، اسراییل، عربستان، مصر و امارات متحده عربی در ظاهر علیه ایران شکل گرفته است؛ ولی آنها در واقع منافع و امنیت ملی ترکیه را نیز هدف گرفته اند. 

وی در مطلب خود خطاب به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان نوشت: روزی فرا خواهد رسید که محور آمریکا و اسراییل کشورهای مسلمانی همچون عربستان و امارات متحده عربی را نیز تکه تکه کرده و بر جامعه شما حکمرانی خواهند کرد.

کاراگول خطاب به بن سلمان افزود: عربستان که امروز هرج و مرج و خونریزی سایر کشورهای منطقه را آرزو می کند، روزی گرفتار بی تدبیری های خود خواهد شد.

مهر

پربیننده ترین خبرها