مذاکرات روسیه با سرکرده های تروریست ها در غوطه شرقی

مذاکرات روسیه با سرکرده های تروریست ها در غوطه شرقی
شنبه 19 اسفند 1396 - 20:57

مرکز روسي نظارت بر آشتي در سوريه که وابسته به وزارت دفاع روسيه است از مذاکره با سرکرده هاي گروه هاي مسلح در غوطه شرقي براي خروج گروه جديدي از عناصر مسلح از اين منطقه خبر داد

العالم - سوریه

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مرکز روسی نظارت بر آشتی در سوریه که وابسته به وزارت دفاع روسیه است از مذاکره با سرکرده های گروه های مسلح در غوطه شرقی برای خروج گروه جدیدی از عناصر مسلح از این منطقه خبر داد و افزود بر اثر حملات راکتی و خمپاره ای تروریست ها به دمشق در 24 ساعت گذشته یک شهروند غیر نظامی کشته شد.

سرلشکر ولادیمیر زولوتوخین سخنگوی مرکز روسی نظارت بر آشتی در سوریه گفت: مذاکرات جدی بین نمایندگان این مرکز و فرماندهان گروه های مسلح غیرقانونی با هدف دستیابی به توافق بر سر خروج دومین گروه از عناصر مسلح از منطقه عاری از خشونت در غوطه شرقی ادامه دارد.

سرلشکر زولوتوخین گفت: اوضاع در غوطه همچنان متشنج است و حملات تروریست ها از غوطه شرقی به مناطق مسکونی در دمشق و حومه نزدیک آن ادامه دارد.

وی افزود عناصر مسلح در غوطه در 24 ساعت گذشته 12 خمپاره 120 میلی متری به دمشق و حومه آن شلیک کردند و بر اثر آن یک نفر کشته شد و 9 نفر دیگر زخمی شدند و خسارت های مادی زیادی به همراه داشت.

خبرگزاري صداوسيما

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها