در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه؛

سردار شیرازی: خواست اصلی رهبری از نمایندگی ولی فقیه افزایش معنویت در سپاه است

سردار شیرازی: خواست اصلی رهبری از نمایندگی ولی فقیه افزایش معنویت در سپاه است
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 09:33

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: افزایش معنویت و تقویت روحیه جهادی و انقلابی و بهره گیری از حوزه های علمیه و تعامل هم افزا با فرمانده کل سپاه از موارد مورد توجه رهبری در حوزه نمایندگی ولی فقیه است.

العالم _ ایران / سیاسی

 سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا، طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: با امر فرماندهی کل قوا دو‌ روحانی عزیز با توجه به سوابق و شناخت نزدیکی که از کار در سپاه بهره مند بودند با توان بیشتری در میدان وسیع ماموریت جدید خواهند شد و کاری که حضرت آقا در این بخش انتظار دارند، معنویت افزایی است.

شیرازی افزایش معنویت در سپاه را خواست اصلی رهبری عنوان کرد و ادامه داد: افزایش معنویت و تقویت روحیه جهادی و انقلابی و بهره گیری از حوزه های علمیه و تعامل هم افزا با فرمانده کل سپاه از موارد مورد توجه رهبری در این حوزه است.

وی گفت: آقا می‌فرمایند هرکسی در مسولیت جدیدی می‌آید باید نقاط ضعف و قدرت گذشته را بررسی کند تا عملکرد بهتری داشته باشد.

رئیس دفتر فرمانده کل قوا افزود: هدایت و کنترل کلی سپاه در جهت مکتبی ماندن و مرجعیت سیاسی از وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

شیرازی خاطرنشان کرد: حضرت آقا تاکید زیادی بر صبر در تصمیم‌گیری‌ها دارند و معتقدند که نباید عجولانه تصمیم گرفت. ایشان تاکید دارند در این حوزه روحیه آخوندی بر کار حاکم شود.

وی تصریح کرد: باید به یاد داشته باشیم که در سپاه و تشکیلات نمایندگی، هرکاری انجام دهیم منصوب به رهبری است و عمل و فکر و کار ما را به پای ایشان می‌نویسند چه بخواهیم چه نخواهیم. لذا باید دقت داشته باشیم.

شیرازی تاکید کرد: حفاظت اطلاعات و نمایندگی ولی فقیه در کنار فرماندهی سپاه باید انسجام و ندای واحد داشته باشند.

رئیس دفتر فرمانده کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اوضاع منطقه و نقش ایران در حمایت از جبهه مقاومت گفت: در حالیکه دشمن فکر می‌کرد می‌تواند این جبهه را در سوریه تضعیف کند، اما این موضوع نتیجه عکس داد و در واقع این خواست ایران بود که محقق شد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها