رئیس پلیس پایتخت:

برخورد بدون تعارف و اغماض پلیس با برهم‌زنندگان آرامش در شب چهارشنبه آخر سال

برخورد بدون تعارف و اغماض پلیس با برهم‌زنندگان آرامش در شب چهارشنبه آخر سال
دوشنبه 21 اسفند 1396 - 12:37

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس تهران بدون اغماض و تعارف با کسانی که خطوط قرمز پلیس یعنی نظم و امنیت و آرامش تهران را به هم زنند برخورد سخت و جدی خواهد داشت؛ متخلفان تا پایان عید میهمان پلیس خواهند بود.

العالم _ ایران 

 سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح رعد 8 پلیس پیشگیری تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص تمهیدات ویژه پلیس تهران برای سه‌شنبه آخر سال اظهار داشت: در ‌آستانه چهارشنبه آخر سال باید بگویم برخورد با فروشندگان مواد محترقه به خصوص مواد محترقه آسیب‌زا و خطرآفرین که بیش از یک ماه است در دستور کار پلیس بوده با قوت ادامه داشته و در این خصوص میزان کشفیات پلیس نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 87 درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: مأموران پلیس فرمانده انتظامی تهران بزرگ فردا سه‌شنبه به طور صد درصد در آماده‌باش کامل خواهند بود و با توجیه کامل در نقاط مختلفی که پیش‌بینی شده حضور خواهند یافت. 

وی گفت: پلیس با کسانی که بخواهند آرامش و آسایش مردم را سلب کنند؛ با صدای مهیب و انفجار مشکلات جسمی، روحی و حتی حوادث منجر به مرگ را به وجود آ‌ورند با قاطعیت برخورد خواهد کرد. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی خوبی که با دستگاه قضایی شده بدون تعارف و اغماض با کسانی که خطوط قرمز پلیس یعنی نظم و امنیت و آرامش پایتخت را به هم بزنند برخورد سخت و جدی خواهد شد.

سردار رحیمی تأکید کرد: بر هم‌زنندگان آرامش و آسایش و کسانی که قوانین و مقررات را زیر پا بگذارند دستگیر خواهند شد و تا پایان نوروز میهمان پلیس خواهند شد؛ همچنین اگر فعالیت آنها همراه با خودرو باشد خودروی آنها نیز تا پایان تعطیلات متوقف خواهد شد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها