سیاست پاکسازی نژادی صهیونیست ها در قدس

سیاست پاکسازی نژادی صهیونیست ها در قدس
پنج‌شنبه 8 تير 1391 - 08:21

مسئولان رژيم صهيونيستي با تداوم ساخت شهرک همچنان به سياست خود براي يهودي سازي شهر اشغالي قدس و پاکسازي نژادي آن ادامه مي دهند.

 به گزارش روز پنجشنبه پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم، مسئولان رژيم صهيونيستي براي تخريب ده ها خانه شهروندان فلسطيني در محله البستان در جنوب مسجد الاقصي اخطاريه صادر كرده اند.

 "خليل التفكجي" مسئول بخش نقشه ها در بيت الشرق در شهر اشغالي قدس به خبرنگار العالم، گفت: شهرك سازي هم اكنون در جريان است و  اسرائیل از يك سو در مسير شهرك سازي در داخل شهر قدس و تقويت آن از طريق توسعه شهرك ها گام بر مي دارد و از سوي ديگر نيز درحال ساخت ساختار زيربنايي شهرك هاي جديد در خارج از محدوده شهرداري قدس است.

وی افزود : اين درحالي است كه به اصطلاح شهرداري قدس بار ديگر به اهالي فلسطيني محله البستان در جنوب مسجد مبارك الاقصي براي تخريب خانه هاي آنها اخطاريه داده است تا طرح موسوم به "حوض مقدس" را كه شامل ساخت موزه ها و بستان هاي "توراتي" است، اجرا كند.

يكي از شهروندان فلسطيني شهر قدس به شبكه خبري العالم گفت: امروز اخطاريه را دريافت كرديم؛ ما ساليان سال است كه دراينجا زندگي مي كنيم، حالا كجا برويم و سكونت كنيم؟ ما در اين سرزمين مقدس باقي خواهيم ماند و در اين راه جان خود را نثار خواهيم كرد.

 شهر قدس با نقشه هاي گسترده رژيم صهيونيستي براي يهودي سازي بخش هاي مختلف آن همراه با پاكسازي نژادي عليه شهروندان فلسطيني روبرو است.

 28-21:53

پربیننده ترین خبرها