«نه» بزرگ  جودوکار زن الجزایری به رژیم غاصب صهیونیستی

«نه» بزرگ  جودوکار زن الجزایری به رژیم غاصب صهیونیستی
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 11:30

جودوکار الجزایری جدیدترین ورزشکاری است که با عزت و سربلندی حاضر به رقابت با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس نشد.

العالم-فلسطین اشغالی

انزاجار از رژیم غاصب صهیونیستی در زمینه ورزش چیز جدیدی نیست و از سال های دوری که این رژیم کودک کش به وجود آمده است، ورزشکاران مسلمان و غیر مسلمان به نشانه اعتراض و حقوق بشر حاضر به رقابت با ورزشکاران این رژیم غاصب نیستند.

امنیه بلقاضی، جودوکار و قهرمان الجزایری تازه ترین ورزشکاری است که «نه» بزرگی را برای رقابت با جودوکار رژیم صهیونیستی گفت و نشان داد که کماکان این راه با قدرت گذشته ادامه دارد و این رژیم جعلی و زورگو نمی تواند خودش را حتی در زمینه ورزش نیز اثبات کند.

خانم امنیه، قهرمان جودوی قاره آفریقا در مسابقات قهرمان جهان مراکش پس از آنکه با ورزشکار صهیونیستی رقیب شد ترجیح داد برای حفظ عزت ملت بزرگ الجزایر و به رسمیت نشناختن این رژیم جعلی از این مسابقه انصراف دهد.

در پی این اقدام خانم جودوکار و غیور الجزایری، عبدالرزاق المقری، رئیس جنبش صلح الجزایر به تمجید از این اقدام او پرداخت و گفت: خانم بلقاضی با انصراف دادن مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی به خودش و ملت الجزایر احترام گذاشت و عزت مند شد. این اقدام او به معنای حقیقی پیامی برای شهدا بود. این اقدامش مواضع ملت الجزایر و دولتش را نسبت به رژیم صهیونیستی را مشخص کرد. این اقدام او نشان داد که هیچگاه عادی سازی روابط با رژیم غاصب و اشتغالگر قدس محقق نخواهد شد و باید همیشه حامی ملت مظلوم فلسطین باشیم.

رئیس جنبش صلح الجزایر در پایان با انتقاد شدید از برخی کشورهای عربی مخصوصا مراکش گفت: این اقدام خانم بلقاضی پیامی آشکار برای کشورهای عربی بود که در حال عادی سازی روابطشان با رژیم اشغالگر قدس هستند و در راس آنها دولت مراکش قرار دارد که اجازه داده ورزشکاران صهیونیستی در این رقابت ها حضور پیدا کنند. این فرصتی است که کشورهای عربی دست از این کار بردارند زیرا این اقدام خیانت به مسئله فلسطین و انسانیت است.

فارس

پربیننده ترین خبرها