نقض فاحش حقوق كودكان فلسطيني درقدس اشغالي

 نقض فاحش حقوق كودكان فلسطيني درقدس اشغالي
جمعه 9 تير 1391 - 14:53

رژيم صهيونيستي همچنان به تجاوزگري به حقوق كودكان فلسطيني در قدس اشغالي ادامه مي دهد.

به گزارش خبرنگار العالم از قدس، اخيرا بيش از 400 كودك و نوجوان فلسطيني يا بازداشت شده يا مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

"جواد صيام" رييس مركز اطلاعات فلسطيني وادي حلوه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: هدف رژيم صهيونيستي از بازداشت كودكان فلسطيني آزار فلسطيني ها و ايجاد ترس و وحشت در ميان آن هاست.

صيام افزود: آن ها مي دانند كه كودكان فلسطيني آتش زير خاكستر هستند كه بايد پيش از آن شعله ور شود، آن را خاموش كنند.

وي افزود: كودكان فلسطيني به شيوه هايي وحشيانه و هراس آور بازداشت مي شوند و به طور كلي مي توان گفت كه ميانگين كودكان فلسطيني قدس كه بازداشت شده يا مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند تقريبا صد در صد است.

رييس مركز اطلاعات فلسطيني وادي حلوه خاطرنشان كرد: شماري از كودكان نيز به صورت غيرقانوني و در ساعت هاي اوليه بامداد بازداشت مي شوند و تحت فشار رواني شديد و ضرب و شتم و محروميت از غذا قرار مي گيرند.

گفتني است نظاميان صهيونيست اخيرا " محمد الاعور " نوجوان فلسطيني از اهالي سلوان در قدس اشغالي را در ساعت هاي اوليه بامداد بازداشت كردند بدون اين كه به سن و حقوق او توجه داشته باشند.

محمد الاعور چگونگي بازداشت خود را به تلخي براي خبرنگار العالم تشريح كرد و زوال رژيم صهيونيستي را آرزو كرد.

وي تاكيد كرد: آن ها در ساعت چهار و نيم بامداد با شمار بسيار زيادي از نيروهاي تا دندان مسلح به خانه ما يورش آوردند و مرا در حالي كه هنوز خواب بودم بازداشت كردند بدون اين كه مجال هيچ واكنشي به من بدهند.

كودكان فلسطيني قدس از سازمان هاي حقوقي بين المللي خواستند جلوي اقدامات غيرانساني رژيم صهيونيستي ضد كودكان بيگناه فلسطيني را بگيرند.

06/29 ـ 00:13 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها