شهادت يك كودك يمنی در استان صعده يمن

شهادت يك كودك يمنی در استان صعده يمن
جمعه 25 اسفند 1396 - 00:13

بر اثر حمله عربستان سعودی به منطقه شدا در استان صعده در شمال یمن یک کودک شهید شد و  حمله ائتلاف متجاوزان سعودی در شهرستان التحیتا در استان الحدیده نیز موجب زخمی شدن  یک زن و دو کودک دختر شد.

این در حالی است که نیروهای یمنی به مواضع مزدوران در استان های البیضاء، مأرب و الجوف و همچنین سنگرهای ارتش عربستان سعودی در نجران و جیزان حمله کردند.
فادی السید خبرنگار العالم گزارش داد: تانک هایی در خط رویارویی میان نیروهای یمنی و مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی مستقر هستند. نخستین کمک این تانک ها حمله به مواضع مزدروان در منطقه الجماجم در شهرستان الزاهر در استان البیضاء بود.
حمله نیروهای یمنی تا مواضع مزدوران در وادی ربیعه در غرب تبه المطار در مأرب گسترش یافت که بر اثر آن شماری کشته یا زخمی شدند. 
مزدوران در ساحل غربی تعز هم که مواضع شان به دست نیروهای یمنی افتاده است در وضع نامناسبی قرار دارند و نیروهای یمنی مواضع آنها را به آتش کشیدند. 
یکی از نیروهای یمنی گفت: ما به مردان محمد بن سلمان خائن و ترسو می گوییم هر چقدر که با یکدیگر متحد، ما در کمین شما خواهیم بود.
خبرنگار در ادامه افزود نیروهای یمنی در استان الجوف نیز مواضع مزدوران را در وادی شواق در شهرستان الغیل هدف حمله گسترده شبانه قرار دادند. این عملیات نظامی تا روز ادامه داشت و نیروهای یمنی  به مواضع مزدوران در منطقه خَب و الشَعف و کوه های منطقه المهاشمه در صبرین حمله کردند که باعث شد زمینه برای تسلط نیروهای یمنی بر مواضع مزدوران فراهم شود.
حملات یمنی همچنین شامل سنگرهای ارتش عربستان سعودی در منطقه الشرفه در نجران شد که بر اثر آن شماری از سربازان کشته یا زخمی شدند و سنگرهای آنها ویران شد. سنگرهای ارتش عربستان در منطقه جیزان هم هدف موشک های یمنی قرار گرفت که این موشک ها به همه سربازان مستقر در خاکریز برخورد کرد و بر اثر آن خاکریز سربازان به طور کامل ویران شد.
 

پربیننده ترین خبرها