یازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام امروز در وین

یازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام امروز در وین
جمعه 25 اسفند 1396 - 07:22

یازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام امروز (جمعه) با حضور هیأت‌های ایران و گروه 1+5 در شهر وین برگزار می‌شود.

العالم- ایران/ سیاسی 

یازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام امروز (جمعه) 25 اسفند (16 مارس) با حضور هیأت‌های ایران و گروه 1+5 (آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، چین و آلمان) و به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران و هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در شهر وین پایتخت اتریش برگزار خواهد شد.

براساس اعلام وزارت خارجه آمریکا «برایان هوک» مدیر برنامه‌ریزی سیاسی وزارت خارجه آمریکا ریاست هیأت آمریکایی در این دور از نشست‌ها را برعهده دارد.

دفتر «فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه 21 اسفند ماه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که نشست عادی کمیسیون مشترک برجام 16 مارس 2018(25 اسفند) در وین برگزار خواهد شد.

براساس این بیانیه، این نشست فرصتی را برای بررسی اجرای برجام تا جایی که به موضوعات هسته‌ای و تحریم‌ها مربوط می‌شود، فراهم خواهد آورد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران عنوان کرد که مشکلات، موانع و تخطی‌ها و بدعهدی‌هایی که احتمالا توسط طرف‌های مقابل و قطعا از سوی آمریکا صورت گرفته را در این نشست کمیسیون دنبال خواهیم کرد.

پربیننده ترین خبرها