استقبال رئیس AFC از لغو محرومیت عراق از سوی فیفا

استقبال رئیس AFC از لغو محرومیت عراق از سوی فیفا
شنبه 26 اسفند 1396 - 12:06

رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) از لغو محرومیت عراق از میزبانی بازی‌های خانگی استقبال کرد.

العالم-عراق 

شیخ‌سلمان بن‌ابراهیم آل‌خلیفه در پی اعلام رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مبنی بر لغو محرومیت عراق از انجام بازی‌های خانگی در خاک این کشور گفت: این لحظه‌ای مهم از شکل‌گیری آینده فوتبال عراق است. کنفدارسیون فوتبال آسیا و خانواده فوتبال آسیا به طور کلی از این بازگشت ساختاریافته فوتبال به عراق حمایت می‌کنند.

وی افزود: من ماه گذشته برای تماشای بازی دوستانه بین تیم‌های عراق و عربستان در شهر بصره بودم و روشن بود که زمانش رسیده محدودیت برای انجام بازی‌های رسمی در عراق برداشته شود و خوشحالم که فیفا موافقت خود در این زمینه را اعلام کرد. به اتحادیه فوتبال عراق و کسانی که سخت تلاش کردند تا به این نتیجه مثبت در فوتبال کشورشان برسند، تبریک می‌گویم.

رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: توسعه فوتبال در عراق تنها می‌تواند از توانایی دوستداران فوتبال عراق برای تماشای بازی‌هایی که در خاک این کشور برگزار شود و شرکت در هر سطح از مسابقات، حاصل شود.

عراق در تورنمنت دوستانه‌ای در شهر بصره میزبان تیم ملی فوتبال قطر و سوریه خواهد بود، تورنمنتی که از روز چهارشنبه آغاز می‌شود. همچنین قرار است بازی‌های خانگی تیم باشگاهی عراق در رقابت‌های آسیایی در این خاک این کشور برگزار شود.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها