بمب‌های پستی در آمریکا همچنان قربانی می گیرد/ پاداش 100هزار دلاری برای کسانی که اطلاعات بدهند

بمب‌های پستی در آمریکا همچنان قربانی می گیرد/ پاداش 100هزار دلاری برای کسانی که اطلاعات بدهند
دوشنبه 28 اسفند 1396 - 19:35

پس از قربانی شدن دو آمریکایی بر اثر انفجار بمب پستی در اوایل ماه جاری میلادی، بار دیگر دو نفر در تگزاس یکشنبه شب به همین شیوه زخمی شدند.

العالم ـ آمریکا

بسته‌های پستی حاوی بمب یکشنبه شب در شهر آستین واقع در ایالت تگزاس، در حالی دو زخمی برجای گذاشت که اوایل ماه جاری میلادی نیز دو مرد آمریکایی آفریقایی تبار بر اثر انفجار سه بمب پستی جان خود را از دست دادند.

آن طور که یورو نیوز گزارش داده، نیروهای امنیتی احتمال می‌دهند که این بمب‌گذاری‌ها با اهداف «نژادپرستانه» صورت گرفته است.

جایزه 100 هزار دلاری 

پلیس از مردم خواسته است تا در صورت دریافت یا مشاهده هر گونه بسته پستی مشکوک با تلفن‌های اضطراری اعلام شده تماس بگیرند. درعین حال دفتر الکل، دخانیات، سلاح گرم و مواد منفجره (ATF) ایالات متحده در اعلامیه‌ای از مردم خواسته که در صورتی که اطلاعات درست و دقیقی در رابطه با حوادث اخیر دارند، گزارش داده و صدهزار دلار پاداش دریافت کنند. 

حمله به پایگاه نظامی آمریکا با ارسال بسته مشکوک

حوالی نهم اسفند ماه 1396 نیز به دنبال ارسال نامه‌ای مشکوک به پایگاه نظامی آرلینگتون در ایالت ویرجینیا آمریکا ۱۱ نفر بیمار شدند که سه نفر از آنها را به بیمارستان منتقل کردند.

آن طور که لیا روبالکابا سخنگوی این پایگاه نظامی خبر داده بود، "یک نفر نامه‌ای را باز کرد و سایر کسانی که در دفتر بودند همگی حالشان بد شد."
این نامه حاوی ماده ای ناشناخته در ساختمانی نزدیک واشنگتن که در اختیار نیروی تفنگداران دریایی آمریکاست، پیدا شده بود و منجر به ترک پرسنل از این ساختمان شد.
به دنبال انفجار بسته‌های پستی حاوی بمب که یکشنبه شب در شهر آستین واقع در ایالت تگزاس رخ داده است، هم اکنون بیش از ۵۰۰ مامور فدرال به پلیس آستین پیوسته‌اند تا به تحقیق در رابطه با این مساله بپردازند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها