پژوهشگر راهبردی سوری:

پیام رزمایش پیامبر اعظم دفاع از حق است

پیام رزمایش پیامبر اعظم دفاع از حق است
سه شنبه 13 تير 1391 - 10:15

يک پژوهشگر امور راهبردي سوري ضمن تشريح پيام هاي سياسي نظامي رزمايش موشکي پيامبر اعظم 7، نام اين رزمايش را حاوي پيام معنوي "دفاع از حق" دانست.

"سليم حربا"روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم درباره آزمايش موشك هاي كوتاه برد، ميان برد و دوربرد ايراني در رزمايش پیامبر اعظم 7، اظهار داشت: اين رزمايش را بايد نمايش توانمندي هاي انساني، تسليحاتي و فن آوري ايران دانست كه آمريكا و هم پيمانانش از آن بيمناكند.

پژوهشگر امور راهبردي سوري، افزود: بردهاي مختلف موشك هاي ايراني حاوي اين پيام است كه ايران قادر است با هرگونه تجاوز احتمالي از هر مكان و شرايطي مقابله كند.

حربا، ويژگي هايي از قبيل هوشمندي، قدرت و دقت اين موشك ها را ويژگي هاي قابل ستايشي دانست و افزود: مساله مهمتر توانايي ايران در رصد اهداف و اطلاع از دقت اصابت موشک به اهداف است.

وي افزود :مساله مهم این است كه اين موشك ها همگي از فن آوري بومي برخوردارند و اين مساله دشمنان ايران را به وحشت مي اندازد و تهديدهاي صهيونيستي را نقش بر آب مي كند.

پژوهشگر امور راهبردي تاكيد كرد: پيام نظامي، اين رزمايش آن است كه ايران قادر است در مدتي كوتاه و در يك آن تعداد بسيار زيادي موشك به دشمن شليك كند، بنابراين هر كسي به فكر تجاوز به ايران باشد بايد براي حفظ موجوديت خود هم كه شده در محاسباتش بازنگري كند.

سليم حربا خاطر نشان كرد : پيام سياسي اين رزمايش نيز تاكيد بر توانمندي ملي ايران در دفاع از منافع، اهداف، اصول و مواضع سياسي خود است.

9:42.3

 

 



پربیننده ترین خبرها