بازار شکایت جنسی علیه ترامپ داغ شد

بازار شکایت جنسی علیه ترامپ داغ شد
چهارشنبه 1 فروردين 1397 - 22:53

یک قاضی در نیویورک دیروز (سه‌شنبه) اجازه داد پرونده دیگری با موضوع آزار جنسی، علیه ترامپ به جریان بیافتد.

العالم ـ آمریکا

در این پرونده «سامر زرووس» یکی از شرکت کنندگان سابق در مسابقه «کارآموز» به مجری‌گری دونالد ترامپ، وی را به آزار جنسی متهم کرده است.

پیش از این نیز کارن مک دوگال، ستاره پیشین مجله پلی بوی، علیه شرکت «آمریکن مدیا» شکایت کرده و گفته که به وی ۱۵۰ هزار دلار پرداخته و او را ترسناده بود تا درباره رابطه‌ جنسی‌اش با دونالد ترامپ سکوت کند و گفته که حالا می‌خواهد از قید توافق با این شرکت رها شود تا بتواند «اصل ماجرا» را بازگو کند.

کارن مک دوگال

پرونده مک‌دوگال همانند پرونده یک بازیگر پورنوی دیگر به نام «استفانی کلیفورد» است. کلیفورد مشهور به استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلم‌های پورنو از دادگاهی در لس‌آنجلس خواسته است تا توافقنامه وی برای عدم افشای اسرار روابط خصوصی با دونالد ترامپ را بی‌اعتبار اعلام کند.

استفانی کلیفورد

بنابر گزارش یورو نیوز، نام زرووس، یکی از شرکت کنندگان سابق در مسابقه «کارآموز»، نخسین بار در اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی مطرح شده بود. او در شکایت خود ترامپ را متهم کرده که دو بار در سال ۲۰۰۷ وی را بوسیده و دستمالی کرده است؛ یکبار طی مصاحبه کاری در نیویورک و بار دیگر در یک ملاقات کاری در لس آنجلس.

سامرز در شکایت خود همچنین خاطرنشان کرده که ترامپ به آبروی او هم لطمه زده چرا که وی را «شیاد» خوانده است.

دونالد ترامپ،‌ رئیس‌جمهوری ایالات متحده در جریان کارزار انتخاباتی‌اش گفته‌های وی و دیگر شاکیان مشابه را «دروغ محض و پرت و پلای ساختگی» خوانده بود.

سامرز دو ماه بعد از انتخابات آمریکا پرونده شکایتش را روانه دادگاهی در نیویورک کرد اما رسیدگی به این پرونده سرانجام روز سه شنبه ۲۱ مارس، با حکم قاضی «جنیفر شکتر» در دادگاه عالی منهتن به جریان افتاد.

تصمیم این قاضی راه شکایت علیه ترامپ را برای دیگر زنانی هموار می‌کند که وی را حتی پیش از کارزار انتخاباتی‌اش به آزار جنسی متهم کرده بودند.

اتهام آزار جنسی بیش از 10 زن به ترامپ

در زمان برگزاری کارزار انتخاباتی ترامپ، بیش از 10 زن به وی اتهاماتی وارد کردند،‌ اتهاماتی که از دستمالی تا آزار جنسی را شامل می‌شد. دونالد ترامپ تمامی این اتهامات را انکار کرده است.

به نوشته نیویورک تایمز وکلای بسیاری از هم اکنون در جستجوی این زنان هستند تا وکالت آنها را بر عهده بگیرند.

قاضی شکتر در بیانیه خود نوشته است: «هیچکس فراتر از قانون نیست. مشخص است که رئیس جمهوری ایالات متحده هم هیچ گونه مصونیتی در این زمینه ندارد و برای رفتارهای تماما خصوصی‌اش تحت قوانین قرار دارد.»

گرچه وکلای ترامپ گفته اند رئیس‌جمهور وظایف مهمتری دارد و بر این اساس خواستند رسیدگی به این پرونده تا پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ به تعویق بیافتد اما قاضی با این تقاضا موافقت نکرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها