بزرگداشت ایستادگی مردم یمن و انتقال پیام به محافل بین المللی

بزرگداشت ایستادگی مردم یمن و انتقال پیام به محافل بین المللی
يکشنبه 5 فروردين 1397 - 13:36

صنعا پایتخت یمن و شماری از استان های این کشور شاهد آمادگی و تجهیز گسترده در همه زمینه های امنیتی، فنی و اجتماعی برای بزرگداشت پایداری مردم یمن در برابر حملات سعودی ها است که پیش بینی می شود میلیون ها نفر در آن مشارکت داشته باشند.

العالمیمن

کمیته های مسئول در پاسخ به درخواست عبدالملک الحوثی و شورای عالی سیاسی برای تجهیز و آماده سازی میدان السبعین در همه زمینه ها برای همکاری با نهادهای رسمی برای استقبال از گروه ها از استان های دیگر برای بزرگداشت سومین سالروز پایداری و مقاومت در برابر تجاوز عربستان سعودی دست به کار شدند.

این میدان منتظر بزرگترین تجمع گروه مردمی از ابتدای تجاوز بوده تا   پیام پابرجا بودن و ایستادگی  مردم این کشور را به گوش محافل بین المللی برساند.

گفتنی است دولتمردان و مسئولین یمن از چند روز پیش برای آماده سازی این میدان در تردد بوده و دیدارهایی با یکدیگر دارند تا مراسم به خوبی برگزار شود.

برپایی چادرها ،استقرار تیم پزشکی سیار، آمادگی امنیتی گسترده ای برای برقراری امنیت حاضران و ورودی های میدان و پایتخت ، تهیه سیستم های صوتی مناسب  و چسباندن عکس ها و تابلوهای تبلیغاتی این مراسم و برافراشتن پرچم در قسمت های مختلف میدان  ازجمله اقداماتی بود که به چشم می خورد.

217

پربیننده ترین خبرها