عضو انجمن بين المللي مقابله با ديوار حائل:

هدف از دیوار حائل پاکسازی نژادی قدس است

هدف از دیوار حائل پاکسازی نژادی قدس است
جمعه 16 تير 1391 - 06:18

در حالي که ارتش رژيم صهيونيستي اعلام كرده به زودي احداث بخش هايي از ديوار حائل را در كرانه باختري آغاز خواهد کرد، فلسطيني ها مي گويند بزرگترين پاکسازي نژادي از طريق احداث اين ديوار در قدس روي خواهد داد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم از قدس اشغالی،"سهيل سلمان" عضو انجمن بين المللي مقابله با ديوار حائل، گفت: آنچه در قدس و منطقه اغوار شمالي روي مي دهد، بزرگترين پاكسازي نژادي در تاریخ است.
وي افزود: حمله مستمر اشغالگران عليه فلسطينيان از طريق تخريب منازل، مصادره تانكرهاي آب و ساير موارد در جريان است.
رژيم اشغالگر قدس که پنج سال پیش به دليل بحران مالي و فشارهاي بين المللي احداث ديوار حائل را متوقف كرده بود، اخیرا اعلام کرد  احداث این دیوار به زودی از سر گرفته خواهد شد

"عوفر هندي" يكي افسر بلندپايه صهيونيست و از مسئولان احداث ديوار گفت: تل آويو به زودي احداث ديوار اطراف قدس را از سر خواهد گرفت و این طرح از شهرك هاي بزرگ گوش عصيون و معاليه ادوميم در كرانه باختري  آغاز مي شود.
هدف از سر گيري احداث ديوار حاوئل دور كردن تعداد بيشتري از مردم از قدس و جلوگیری از هرگونه راه حل سياسي آتی برای این شهر اشغال شده است.
عمر الغول مشاور سياسي تشکیلات خودگردان به العالم گفت: هدف از اين اقدام، بستن شهر قدس و به چالش كشيدن روند سازش است؛ پرونده قدس از مهمترين پرونده هاي سازش است و اگر قدس شرقي پايتخت كشور فلسطين نباشد، سازشی در كار نخواهد بود.
 05 - 21:48



پربیننده ترین خبرها