نتانیاهو و همسرش، باز هم در پرونده فساد مورد سوال قرار گرفتند

نتانیاهو و همسرش، باز هم در پرونده فساد مورد سوال قرار گرفتند
دوشنبه 6 فروردين 1397 - 11:22

مسئولان تحقیق درباره پرونده‌های فساد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ، صبح امروز دوشنبه او و همسرش را به عنوان متهم، مورد سوال قرار دادند.

العالم - آسیا

در ادامه رسیدگی به پرونده‌های فساد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مسئولان یکی از این پرونده‌ها موسوم به «پرونده 4000» برای سوال از بنیامین نتانیاهو و همسرش در منزل او حضور یافتند.

از چند ماه قبل پلیس رژیم صهیونیستی تحقیقاتی سری را در خصوص «پرونده 4000» که پرونده‌ای دیگر از فساد مالی بنیامین نتانیاهو است، آغاز کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این پرونده متهم است که میلیون‌ها دلار تسهیلات مالی به «شائول الویچ» مالک شرکت «بِزِک» اعطا کرده تا در ازای آن حمایت رسانه‌ای پایگاه خبری «واللا» را از او و اعضای خانواده وی به دست آورد.

رسانه صهیونیستی «واللا» متعلق به «الویچ» تاجر رژیم صهیونیستی است.

بنیامین نتانیاهو علاوه بر «پرونده 4000» در چند پرونده دیگر هم متهم به فساد مالی است.

به گزارش شبکه «آی 24» رژیم صهیونیستی، صبح امروز دوشنبه مسئولان تحقیق درباره «پرونده 4000» با حضور در اقامتگاه نتانیاهو در بیت‌المقدس، او و همسرش را مورد سوال و جواب قرار دادند.

این اولین باری است که پس از اعلام حضور دو تن از دستیاران و مشاوران سابق نتانیاهو به عنوان «شاهدان» علیه پرونده فساد مالی نخست‌وزیر، او و همسرش سارا نتانیاهو مورد سوال قرار گرفتند.

«نیر هفتز» دستیار قدیمی نتانیاهو، ماه گذشته میلادی قبول کرد که به عنوان شاهد، در پرونده فساد نخست‌وزیر حاضر شده و با مسئولان پرونده همکاری کند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها