پسر نتانیاهو هم در پرونده فساد مورد سوال قرار گرفت

پسر نتانیاهو هم در پرونده فساد مورد سوال قرار گرفت
دوشنبه 6 فروردين 1397 - 14:28

ساعتی پس از انتشار خبر سوال شدن از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره یک پرونده فساد، پلیس این رژیم از پسر بنیامین نتانیاهو هم درباره این پرونده مورد سوال قرار گرفت.

العالم - آسیا

در ادامه پیگیری پرونده‌های فساد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز دوشنبه مسئولان «پرونده 4000» پسر بنیامین نتانیاهو را مورد سوال قرار دادند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این پرونده متهم است، میلیون‌ها دلار تسهیلات مالی به «شائول الویچ» مالک شرکت «بِزِک» اعطا کرده تا در ازای آن حمایت رسانه‌ای پایگاه خبری «واللا» را از او و اعضای خانواده وی به دست آورد. این رسانه متعلق به «الویچ» است.

صبح امروز مسئولان تحقیق درباره پرونده‌های فساد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با حضور در منزل نتانیاهو، او و همسرش را به عنوان متهم، مورد سوال قرار دادند.

موضوع این سوال، «پرونده 4000» بوده است؛ پرونده‌ای که یکی از پرونده‌های فساد مالی نتانیاهو است .

با گذشت ساعاتی پس از انتشار این خبر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که «یئیر نتانیاهو» پسر نخست‌وزیر هم مورد سوال قرار گرفت.

طبق گزارش «یدیعوت آحارونوت»، هم اکنون نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در حال سوال کردن از او هستند.

پسر نتانیاهو چندی قبل در یک باشگاه خبرساز شده بود. او در حال مستی درباره «زد و بند میلیاردی» پدر خود با یک تاجر صهیونیست صحبت کرده بود.

در نوار صوتی منتشر شده از او، وی با «نیر مایمون» پسر «کوبی مایمون» که یکی از ثروتمندترین تاجرهای رژیم صهیونیستی حرف می‌زند.

 آنها علاوه بر صحبت درباره «زنان روسپی»، درباره یک موضوع جنجالی هم حرف می‌زنند. پسر نتانیاهو در یک بخش گفته بود: «پدرم 20 میلیارد برای پدرت سازماندهی کرد، حالا تو می‌توانی 400 شِکِل(پول رژیم صهیونیستی) به من بدهی».

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها