استاد دانشكده اطلاع رساني دانشگاه دمشق:

غرب از گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کند

غرب از گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کند
جمعه 16 تير 1391 - 13:28

العالم، بيروت- استاد دانشكده اطلاع رساني دانشگاه دمشق، حاميان شورشيان مسلح در شوراي امنيت را به دست داشتن در کشتار مردم بي گناه سوريه متهم کرد.

"ابراهیم زعیر" روز جمعه در مصاحبه با شبكه العالم، حمايت غرب و كشورهاي همپیمان آن از عمليات تروريستي در سوريه را محکوم کرد و گفت: پشتيباني از افراد مسلح مغاير با تصمیمات كنفرانس ژنو درباره توقف كمك های تسليحاتي و پشتیبانی از افراد مسلح در سوريه است.

وي خاطر نشان كرد: حمايت اين كشورها از افراد مسلح تازگي نداشته، و مخالفت روسیه و چین به دلیل خطرات مسلح کردن مخالفان سوری برای منطقه است .

زعیر تأکید کرد: اگر دنیا به دنبال استقرار امنيت در سوريه و حل سياسي بحران اين كشور است، شوراي امنيت سازمان ملل متحد بايى با صدور قطعنامه ايلإ قطر، عربستان و تركيه را به عنوان حاميان گروههاي تروريستي محکوم کند.

 استاد دانشكده اطلاع رساني دانشگاه دمشق اين سه كشور را آلت دست آمريكا و رژيم صهيونيستي دانست و گفت: تنها زمانی مي توان گروه هاي مسلح در سوريه را متوقف کرد که حمايت كشورهاي مزبور از اين گروه ها متوقف شود، زیرا اقدامات این کشورها به معناي مشاركت در ريختن خون مردم سوريه است.

 

07-11-34



پربیننده ترین خبرها