تازه ترین تحولات میدانی یمن / شهادت سه شهروند در حمله هوایی دشمن سعودی به صعده

تازه ترین تحولات میدانی یمن / شهادت سه شهروند در حمله هوایی دشمن سعودی به صعده
دوشنبه 6 فروردين 1397 - 17:28

متجاوزین سعودی در حمله ای هوایی به صعده سه شهروند غیرنظامی را به شهادت رساندند.

العالم - یمن 

خبرنگار العالم گزارش داد: حمله جنگنده های سعودی به اهدافی در منطقه غافرة در شهر الظاهر در صعده منجر به شهادت سه شهروند شد.

جنگنده های متجاوز عربستان سعودی 2 بار به منطقه الجاح در شهر بیت الفقیه استان الحدیده و یک بار به منطقه المریر شهر جبل رأس حمله کردند. 

حملۀ جنگنده های سعودی به یک خانۀ مسکونی در منطقه وادی آل جابر شهر مجز در استان صعده منجر به شهادت یک شهروند یمنی و مجروحیت یک زن و 2 دختربچه شد. 

5 مزدور عربستان سعودی درپی انهدام خودروی آنها به علت انفجار بمب در نوار ساحلی غرب یمن به هلاکت رسیدند.

همچنین تعدادی از نظامیان سعودی در حملۀ نیروهای یمنی به منطقه جبل الریح در استان عسیر عربستان به هلاکت رسیدند و تعدادی از آنها مجروح شدند.

به گزارش العالم؛ کشورهای همپیمان عربستان در این جنگ به دنبال مشاهده بی نتیجه بودن آن به تدریج خود را از ائتلاف عربی کنار کشیدند و فقط امارات به دلیل داشتن اهداف توسعه طلبانه و طمع ورزی های خاص خود در یمن به حضور عملی و نظامی اش در این جنگ تا به امروز ادامه داده است . 

عربستان در تجاوز خود علیه یمن از حمایت های مستقیم و غیرمستقیم مالی ، نظامی ، سیاسی ، امنیتی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی بهره مند است. 

چند موشک کاتیوشا و چند گلوله توپخانه از یمن به سوی مواضع نظامیان سعودی در مناطق المُوَسَّم و الرمضه استان جیزان شلیک شد؛ این حمله منجر به هلاکت و مجروحیت مزدوران گردید

جنگنده های سعودی در چند ساعت گذشته 9 بار به شهرهای حرض و میدی در استان شمالی حجه یمن حمله کردند. 

جنگنده های متجاوز سعودی 4 بار شهر کتاف و یک بار شهر مجز را در استان صعده یمن بمباران کردند. 

پربیننده ترین خبرها