ادعاهای جدید ضد ایرانی ائتلاف سعودی

ادعاهای جدید ضد ایرانی ائتلاف سعودی
سه شنبه 7 فروردين 1397 - 00:17

ائتلاف سعودی در پی شلیک دیشب موشک‌های بالستیک یمن به عمق خاک عربستان، بار دیگر ادعای ارسال موشک‎های ایرانی به یمن را تکرار کرد.

العالم-عربستان

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی با نمایش قطعاتی از موشکهای یمنی شلیک شده به عربستان سعودی مدعی شد که ائتلاف، اسنادی را در اختیار دارد که نشان می دهد موشک‌های شلیک شده ایرانی است و توسط ایران در اختیار انصارالله قرار می‌گیرد.

به گزارش اسکای نیوز، ترکی المالکی در پی شلیک دیشب موشک‌های بالستیک یمن به عمق خاک عربستان مدعی شد که ائتلاف موشکهای ایرانی را در یمن کشف و ضبط کرده است.

المالکی در ادعایی مضحک اعلام کرد که ایران از بندر الحدیده برای قاچاق موشک های بالستیک استفاده می‌کند و شورای امنیت باید به حساب ایرانی‌ها به دلیل تجهیز «حوثیها» به موشکهای بالستیک برسد.

وی اعلام کرد که «حوثیها» تاکنون ۱۰۴ موشک بالستیک را به سمت اراضی سعودی شلیک کرده‌‏اند.

سخنگوی ائتلاف ادعا کرد: موشکی که با آن ریاض هدف قرار گرفته، ایرانی و از نوع «قیام» بوده است. عربستان حق پاسخگویی به ایران را در مکان و زمان مناسب نزد خود محفوظ می دارد.

سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی همچنین گفت که قطر با یک تصمیم سیاسی در ائتلاف عربی ضد یمنی شرکت داشت و سپس با یک تصمیم سیاسی از ائتلاف کنار گذاشت شد.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها