سامانه بارشی در راه است/ وزش باد شدید در تهران

سامانه بارشی در راه است/ وزش باد شدید در تهران
سه شنبه 7 فروردين 1397 - 18:19

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی روز پنجشنبه از شمال غرب وارد کشور می‌شود.

العالم-ایران/سیاسی

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی دو روز آتی اغلب مناطق کشورمان، جوی نسبتاً آرام همراه با وزش باد شدید را خواهند داشت.

وی افزود: طی روز پنجشنبه نیز وزش باد با شدت بیشتری در استان‌های تهران، قم، اصفهان و یزد پدید می‌آید که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از روز پنجشنبه وارد کشورمان می‌شود، گفت: این سامانه بارشی که با بارش باران و وزش باد همراه است، بخشی از شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گفته وظیفه، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که در روزهای پنجشنبه و جمعه بارش باران گاهی بارعد و برق و وزش باد در آذربایجان غربی ، شمال و غرب آذربایجان شرقی و  غرب استانهای کردستان و  کرمانشاه به‌وقوع می‌پیوندد.

وی افزود: در همین مدت وزش باد شدید جنوبی در استان‌های گیلان و اردبیل پدید می‌آید و برخی مناطق استانهای خوزستان،  ایلام و کرمانشاه نیز بر اثر وزش باد شدید دچار گردوخاکمی‌شوند.

وظیفه، اهواز با 38 درجه بالای صفر را گرمترین و شهرکرد با دو درجه بالای صفر را سردترین مرکز استان دانست و تصریح کرد: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 27 درجه بالای صفر رسید که فردا یک درجه گرمتر می‌شود.

مشرق 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها