جدیدترین اخبار از تحولات میدانی در یمن؛

بمباران تعز توسط جنگنده های سعودی/ جلوگیری نیوهای یمنی از پیشروی مزدوران سعودی در الهجمه

بمباران تعز توسط جنگنده های سعودی/ جلوگیری نیوهای یمنی از پیشروی مزدوران سعودی در الهجمه
چهارشنبه 8 فروردين 1397 - 12:50

نیروهای یمنی از پیشروی مزدوران سعودی به سوی منطقه الهجمه و چند منطقه دیگر در شهر حیفان استان تعز جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و زخمی کردند.

العالم _ یمن

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای یمنی از پیشروی مزدوران سعودی به سوی منطقه الهجمه و چند منطقه دیگر در شهر حیفان استان تعز جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و زخمی کردند. 

همچنین نیروهای یمنی از پیشروی مزدوران عربستان در منطقه کِرش نیز جلوگیری کردند و با منهدم کردن یک دستگاه خودرو تعدادی از آنان را کشتند و زخمی کردند. 

طبق این گزارش؛ جنگنده های سعودی برای پشتیبانی از پیشروی مزدوران عربستان در منطقه المفالیس در شهر حیفان استان تعز یمن 5 بار این منطقه را بمباران کردند اما مزدوران موفقیتی به دست نیاورده اند. 

شایان ذکر است؛ جنگنده های متجاوز سعودی در چند ساعت گذشته 10 بار به مناطق مختلف شهر مرزی منبه یمن حمله کردند. 

گفتنی است؛ نیروهای یمنی با حمله به مواضع مزدوران عربستان در منطقه صفرالحنایا در شهر المتون استان الجوف تعدادی از آنها را کشتند و زخمی کردند. 

طبق این گزارش؛ حملۀ نیروهای یمنی به مواضع مزدوران عربستان در نزدیکی کوه حماله در منطقه کرش استان الجوف تعدادی کشته و زخمی برجای گذاشت. 

همچنین؛ نیروهای یمنی تعدادی از مزدوران عربستان را با حمله به مخفیگاه های آنها در منطقه وادی الجدجد در شهر قیفه استان البیضاء کشتند و زخمی کردند. 

تعدادی از مزدوران عربستان درپی انفجار بمب در شهر ذی ناعم استان البیضاء یمن کشته و زخمی شدند. 

 نیروهای یمنی با حمله به منطقه التربه در شهر تعز تعدادی از مزدوران عربستان را به هلاکت رساندند. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها