گزارش اختصاصی شبکه العالم از "تل رفعت"؛

شهر مرزی تل رفعت تحت کنترل کامل ارتش سوریه است

چهارشنبه 8 فروردين 1397 - 15:27

تیم خبری شبکه العالم با حضور در شهر تل رفعت در شمال سوریه ادعای گروه های تروریستی را مبنی بر استقرار نظامیان ترکیه در این شهر تکذیب کرد.

العالم - سوریه

ربیع کلاوندی خبرنگار شبکه العالم در سوریه امروز چهارشنبه گزارش داد : تیم خبری شبکه العالم اولین تیم خبری بود که در شهر تل رفعت حضور یافت و به انعکاس مستقیم تحولات این شهر پرداخت.

خبرنگار شبکه العالم اعلام کرد که ادعای استقرار نظامیان ترکیه در تل رفعت نادرست است.

وی افزود: شهر تل رفعت به طور کامل تحت کنترل ارتش سوریه و متحدانش است و ادعای خروج نیروهای روسیه از مواضع خود در فرودگاه منغ ، منطقه عین دقنه و تل رفعت شایعه ای بیش نیست.

کلاوندی گزارش داد: برخلاف ادعای گروه های تروریستی ؛ ارتش سوریه نیروهای بیشتری را در تل رفعت و مناطق نزدیک به مناطق تحت تصرف تروریست ها مستقر کرده است تا مانع پیشروی آنها به سوی مناطق تحت دولت شود.

خبرنگار العالم افزود: دو منطقه عین دقنه و الشیخ عیسی اولین خط دفاعی ارتش در برابر گروه های تروریستی مستقر در مناطق مارع و عزاز است و تل رفعت نیز دومین خط دفاعی است.   

خبرنگار العالم اعلام کرد : اوضاع تل رفعت مناسب است زیرا نیروهای ارتش سوریه در این شهر مستقر شده اند و تعداد زیادی از مردم شهر عفرین به تل رفعت پناه آورده اند.

کلاوندی خطاب به مردم شهر تل رفعت و آوارگانی که به این شهر پناه آورده اند ، گفت : تل رفعت امن است و ارتش سوریه همچنان کمک های بشردوستانه به این شهر می فرستد.  

214

پربیننده ترین خبرها