برنامه آمریکا برای حفظ منافع خود در بحرین

برنامه آمریکا برای حفظ منافع خود در بحرین
شنبه 17 تير 1391 - 18:29

سخنگوي انقلابيون 14 فوريه بحرين هشدار داد، آمريكا و انگليس به دنبال ايجاد تغييراتي مقطعي در بحرين به منظور حفظ منافع خود در اين كشور هستند.

"عبدالرووف الشايب" روز شنبه در گفت و گو با شبكه العالم اظهار داشت: آل خليفه و آل سعود، از هيچ جنايتي در حق مردم بحرين فروگذار نيستند و آن چه در اين كشور مي گذرد به مثابه مجازات جمعي مناطق و روستاها و شهرهاي مختلف سني نشين و شيعه نشين بحرين است؛ غافل از اين كه اين رويكرد نشان دهنده متزلزل شدن تاج و تخت در آستانه سقوط آل خليفه است.

وي افزود: رژيم آل خليفه براي باقي ماندن در قدرت، حتي از كشتن همه مردم بحرين ابايي ندارد، اکنون ميانگين شهداي بحريني در مقايسه با تعداد جمعيت كل كشور، بيشتر از تعداد شهدا در همه كشورهايي است كه عرصه انقلاب هاي عربي بوده اند.

الشايب با تاكيد بر اين كه آمريكا براي سركوب مردم بحرين به آل خليفه و نيروهاي اشغالگر آل سعود چراغ سبز نشان داده است، از مردم بحرين خواست در برابر مزدوران بيگانه كه رژيم آل خليفه آن ها را از كشورهاي ديگر براي سركوب مردم و مقابله با انقلاب مسالمت جويانه اين ملت اجير كرده، بایستند.

وي با اشاره به محكوم شدن اقدامات رژيم آل خليفه از سوي بسياري از كشورها در شوراي حقوق بشر سازمان ملل، تأکید کرد سازمان ها و نهادهاي ذيربط در خصوص ضرورت توقف نقض حقوق بشر در بحرين اتفاق نظر دارند.

سخنگوي انقلابيون 14 فوريه تاكيد كرد: آمريكا و انگليس فقط به منافع خود در بحرين مي انديشند، و هرگاه متوجه مي شوند كه رژيم آل خليفه نفس هاي آخر خود را مي كشد، سعي مي كنند به گونه اي جلوي پيشروي مردم را بگيرند و با ارائه پاره اي از اصلاحات، خيزش مردمي را آرام كنند به ويژه كه اين روزها رژيم آل سعود نيز به سبب مرگ يا كماي پادشاه ، دچار ضعف شده است.

عبدالرووف الشايب خاطر نشان كرد، وجود انقلاب هاي مستقل ، به نفع آمريكا و انگليس نيست؛ به همين سبب اين كشورها مي خواهند ملت ها را همواره وابسته به خود نگه دارند، تا ثروت هايشان را چپاول كنند، و پسمانده ها را براي مردم بگذارند.

7-14:45

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها