حمله اشغالگران به نابلس و الخلیل و بازداشت دو جوان

حمله اشغالگران به نابلس و الخلیل و بازداشت دو جوان
پنج‌شنبه 9 فروردين 1397 - 11:19

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز پنج شنبه دو جوان را در نابلس بازداشت کردند آنها همچنین به منزل یک اسیر آزادشده در الخلیل حمله کرده و خودروی همسر وی و مقداری وسایل دیگر را مصادره کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین شاهدان عینی گفتند گشتی های اسرائیلی به شهرک سالم و اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و نیز شهرک عوریف در جنوب این شهر حمله کردند.

آنها به منزل یکی از اهالی به نام عاکف جمیل اشتیه حمله کرده و با تخریب لوازم منزل وی، فرزند او را پس از کتک زدن، با خود بردند.

نیروهای اسرائیلی همچنین به اردوگاه بلاطه حمله کرده و در اطراف درمانگاه و مسجد اولی العزم مستقر شدند و تا ساعت شش صبح آنجا ماندند.

در الخلیل نیز نظامیان اسرائیلی صبح امروز پنج شنبه به منزل اسیر آزادشده به نام وائل البیطار حمله کرده و اقدام به بازرسی آنجا کردند.

نظامیان اسرائیلی ظرف دو سال گذشته ده ها خودروی متعلق به اسرای آزادشده و همسرانشان را مصادره کرده اند و با اینکار آنها را مجبور می کنند با با مراجعه به دادگاه مبالغ هنگفتی را برای بازپس گرفتن خودروی خود پرداخت کنند. اشغالگران ادعا می کنند این افراد از گروه های مقاومت و جنبش هایی که به آنها وابسته اند، پول می گیرند.

208

پربیننده ترین خبرها