هشدار رژیم اشغالگر صهیونیستی به حماس درباره تظاهرات "بازگشت"

هشدار رژیم اشغالگر صهیونیستی به حماس درباره تظاهرات
پنج‌شنبه 9 فروردين 1397 - 16:14

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم جلوی شرکت کنندگان در تظاهرات فردا جمعه در مرزهای غزه را خواهد گرفت.

العالم - فلسطین اشغالی

آویخای ادرعی در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد چنانچه تظاهراتی که قرار است فردا در مرزهای غزه برگزار شود، از کنترل خارج شود، حماس هزینه بسیار گزافی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش روزنامه معاریف، ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای مقابله با تظاهرات فردا به حال آماده باش درآمده است.

"یوآف گالانت"، یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی به سایت اسرائیلی "والا" گفت: چنانچه اوضاع امنتیتی در مرزهای غزه رو به وخامت بگذرد سیاست ترور رهبران حماس در دستور کار قرار می گیرد و سنوار اولین هدف ما خواهد بود.

ارتش رژیم اسرائیل همچنین از شهرک نشینان منطقه مرزی غزه خواست به منظور مقابله با هر گونه نفوذ فلسطینی ها به شهرک های مرزی، از روز جمعه سلاح به دست بگیرند.

سایت عبری "مفزاک لایو" نیز اعلام کرد که بنابر دستورالعمل هایی که به افسران اطلاعات و امنیت اسرائیلی شهرک های مرزی رسیده است آنها به منظور کنترل اوضاع باید از فردا جمعه همواره سلاح شخصی در دست داشته باشند و از بالاترین هوشیاری برخوردار باشند.

پیش از این روزنامه اسرائیلی یدیعوت احرونوت اعلام کرده بود شهرک نشینان اطراف غزه به شدت نگران افزایش نفوذ فلسطینی ها از غزه به داخل فلسطین اشغالی هستند.

مرزهای غزه شاهد اعلام آماده باش و فراخوان امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با تظاهرات بزرگ بازگشت است. این تظاهرات از فردا جمعه آغاز می شوند.

208

پربیننده ترین خبرها