وزیر خارجه قزاقستان در دیدار عراقچی اعلام کرد؛

حمایت قزاقستان از برجام و تأکید بر پایبندی همه طرف‌ها به این توافق

حمایت قزاقستان از برجام و تأکید بر پایبندی همه طرف‌ها به این توافق
پنج‌شنبه 9 فروردين 1397 - 19:03

وزیر خارجه قزاقستان در دیدار معاون سیاسی وزیر خارجه ایران با اعلام حمایت کامل کشورش از برجام، بر لزوم پایبندی تمامی طرف‌ها به این توافق تأکید کرد.

العالم _ ایران / سیاسی

سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه که برای شرکت در کنفرانس صلح افغانستان به تاشکند سفر کرده است، در حاشیه این کنفرانس با غیرت عبدالرحمان اف وزیر امور خارجه قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر امور خارجه قزاقستان با ابراز خرسندی از روابط حسنه دو کشور گفت: دو کشور پروژه های اقتصادی خوبی در دست اقدام دارند و دورنمای همکاریهای دو طرف در زمینه های سیاسی و اقتصادی مثبت و روبه جلو است.

وزیر امور خارجه قزاقستان همچنین با اشاره به همکاریهای منطقه ای و بین المللی دو کشور بویژه در زمینه ایجاد صلح و ثبات در سوریه، از حضور کشورمان در پروسه آستانه قدردانی کرد و این حضور را موجب اعتبار گفتگوهای صلح سوریه در آستانه ارزیابی کرد.

وی همچنین  با حمایت کامل از برجام بر لزوم پایبندی تمامی طرفها به این قرارداد بین المللی تاکید کرد.

عراقچی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از روابط روبه گسترش دو کشور، از مواضع قزاقستان در خصوص برجام و همکاریهای این کشور برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه تشکر کرد و خواستار ادامه همکاریهای دوجانبه در مورد حوزه مسایل منطقه ای و بین المللی با قزاقستان شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها